Hoeveel dpo?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Elvana56, 17 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvana56

    Elvana56 Niet meer actief

    Volgens de app ben ik vandaag al 3dpo maar ik heb de 15e een lh piek gemeten (toch?)
    De metingen van eerder in de cyclus heb ik per ongeluk gewist maar mijn basaal temp klopt wel.

    Hoeveel dpo zouden jullie vandaag rekenen. Ik ga uit van 1dpo.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    15e LH piek --> 17e uiterlijk eisprong --> ik zou dan zeggen 18e 1 DPO, morgen
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.578
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je wel volgens de regels?
    De rectaal, elke ochtend op hetzelfde tijdstip na evenveel slaap?

    Ik zou idd vandaag 1 dpo zeggen, maar je temp is flink piekerig helaas.

    Jouw basaal kan je hier ook niet goed uit herleiden (de rode streep is niet je basaal, dat is de coverline).
     
  4. Elvana56

    Elvana56 Niet meer actief

    Uit de vorige cyclussen kwam 36.2. hij is idd piekerig maar dat komt denk ik door de griepprik van 2 weken geleden... daarom heb ik er een aantal uitgehaald, gaf zo'n raar beeld.
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.578
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe kwam je op 36.2? Heb je de rode lijn gevolgd? En heb je een kaartje van vorige maand?

    Door de griepprik kan je temp nu idd vd leg zijn. Ik zou dit zeker in je achterhoofd houden.

    Maar temp je wel stipt volgens de regels?
     
  6. Elvana56

    Elvana56 Niet meer actief

    Jazeker volgens de regels. Ik heb de app al een paar maanden ingevuld maar op mijn andere account. Ik houd voor nu aan dat ik 1 dpo ben en dan zien we het wel. Bedankt voor het meekijken
     

Deel Deze Pagina