Voordat ik klikte dacht ik al: bestaat niet dat het verhaal uit Nederland komt... en inderdaad. Geen idee hoe het kan maar dit soort berichten komen vaak uit Nederland. Dit watje heeft het artikel verder niet gelezen. Geen behoefte aan.
Het verhaal komt me erg bekend voor. Volgens mij was er een tijd geleden ook al zo'n zelfde verhaal, ook uit Amerika en ook zo'n wastrommel die aan de bovenkant op kon. Weet iemand dat nog?
ik woon in Canada en in de kelder van dit gebouw staan ook 2 wasmachines (voor algemeen gebruik; je moet er muntjes in gooien om een was te draaien) die de deur aan de bovenkant hebben en inderdaad open kunnnen tijdens het wassen, ik heb er ooit nog een keer een vergeten sok in gegooid aan het begin van een was-cyclus. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n wurm daarin terecht komt... Zelf zou ik een dergelijke wasmachine ook niet aanschaffen. Ze zijn volgens mij ook al lang niet meer te koop in de winkels, maar tweede- (derde- vierde- vijfde-...) hands zijn ze nog wel te krijgen. Wat een verschrikkelijk ongeluk!
Wat een verschrikkelijk ongeluk . Als ik dat lees ben ik toch wel weer blij dat de Nederlandse overheid producenten verplicht tot bepaalde beveiligingen. In de VS laten ze dat toch meer van de 'markt' afhangen. Zoals zo'n wasmachine zonder beveiliging of bv. benzine, dat schijnt naar limonade te smaken, wat veel kinderen door doet drinken. Maar in Europa niet, want hier is het verplicht een smaakverpester toe te voegen (heb ik ook maar van Oprah ).
Dan is dat bericht van gister toch 10x beter. Dat je hem/haar slapend in de kast terug vind. Omg wat zal de moeder zich schuldig voelen
Vreselijk En wat hoor je dit toch helaas nog vaak. Uit de handel nemen die bovenladers..harstikke gevaarlijk