Gewoon even nieuwsgierig waar kijken jullie de wedstrijd vanavond? Hier gewoon lekker thuis we hebben wat vrienden uitgenodigd Nu maar hopen op een hele mooie wedstrijd met vooral winst voor Nederland natuurlijk!!!!
Gewoon thuis! Wil wel naar een cafe ofzo, maar we zitten toch met onze dochter die gewoon moet slapen. En aangezien we straks genoeg oppas nodig hebben met onze verhuizing, vragen we nu maar niemand om op te passen.
Heb vanavond verjaardag van m'n buuf, dus ga ervan uit dat daar de tv wel aanstaat! En anders blijf ik maar even! Haha...
nog niet helemaal duidelijk. we wilden op straat gaan kijken met de buren met een bbq erbij. maar de gemeente moest weer ,moeilijk doen dus de bbq gaat niet door. Misschien nog wel op straat kijken en anders binnen en af en toe naar buiten rennne bij een doelpunt
Thuis. Vieren vandaag de 1e verjaardag van onze jongste dochter dus heb het huis vanaf een uurtje of 3 volzitten en blijven ook voetbal kijken
helaas moet ik werken. Maar verwacht dat het onwijs rustig zal blijven(van der valk hotel) dus zal het wel met de collegas tv kijken worden.
Ik wil vanavond heel erg graag mee met mijn vriend op zijn voetbalclub de finale kijken, maar ligt er aan hoe ik me voel....ben dus nog aan het afwachten en aan het twijfelen. Het is er druk en warm en natuurlijk veel lawaai en dingen, eigenlijk moet ik me gewoon kalm en rustig houden.... Maar anders zit ik alleen thuis en tsja heb dan toch het gevoel dat ik een once in a lifetime mis zeg maar
gewoon lekker thuis, kan slechts mijn dochter alleen thuis laten.... maar mijn zwager en schoonzusje komen kijken dus dat is gezellig. xx
bij ons in het dorp hebben ze een grote aardappelschuur omgebouwd tot arena. Echt super gezellig. een boel tribunes, een vierkant mega groot scherm, een ruimte voor de hooligans en de vips. heeeel leuk gedaan!!! dus daar gaan wij heen
Maar je gaat toch niet aan de gemeente vragen of dat mag? Dat doe je toch gewoon? Ik bedoel, zat buurtbbq's in de zomer toch? Of heeft er iemand uit de buurt er melding van gemaakt of zo? Vind het in elk geval erg jammer, leuk idee! Wij kijken gewoon lekker met zn 2tjes vanavond.