Ik heb vandaag weer een zwangerschapstest gedaan. Ja, raar, ik weet t... Maar ik wilde zo'n superduidelijke test met twee dikke strepen voor in t plakboek. Nu zagen de streepjes op de test er anders uit dan 3 weken geleden. Zie foto: Onderste is van vandaag, de bovenste twee van 3 weken geleden. Ligt t aan mij of zijn die streepjes anders? Ik kan t niet goed uitleggen... Natuurlijk zijn deze streepjes nog niet echt goed opgedroogd, maar tis ook net of ze een beetje 'doorgelopen' zijn. Nou ja, het zijn twee duidelijke strepen, laten we t daarop houden
Foto van alleen die van vandaag: (even voor de duidelijkheid: ik weet dat ie positief is, hoor! En ik maak me ook geen zorgen oid, ben gewoon geinteresseerd )
ik vind je streepje van de test van vandaag,dikke en meer roze van kleur. verder vindt ik hem er niet raar uitzien. het is een mooie duidelijke test hoor.
Foto van eentje van 3 weken geleden. Toen waren de streepjes ook nog niet 'ingedroogd', maar ze zagen er wel anders uit (ook de controlestreep!) of verbeeld ik t me nu allemaal?
Hmm... nu ie een tijdje ligt wordt ie juist heel mooi. Controlestreep precies hetzelfde als vorige keer en de teststreep donkerder dan controlestreep. Misschien was ie in de war van al het hcg (en ik was waarschijnlijk gewoon te ongeduldig... ) Anyway: bedankt voor t kijken iig.
Hmm... dan zal t wel aan mij liggen Wat ik zag was dat beide lijntjes een soort van 'onderbroken' waren, maar goed... Als niemand t ziet zal ik wel spoken zien
Hey Marb ik zie niks raars hoor aan je testen. Alleen dat de bovenste minder duidelijk is en dat ze steeds duidelijker worden. Ze lijken precies op mijn 3 testen zien er net zo uit!
Misschien was er nog een roze waas dat nog moest doorlopen? Maar je test ziet er hoe dan ook heel mooi uit hoor! Mooie knalroze strepen!
marb je ziet ze volgens mij echt spoken hihihi ik ken dat ik baalde omdat mvm bij mij een nieuwe test heeft gebruikt wat blijkt nou had ik ze in moetten spuiten met haarlak ze zien er nu niet meer uit geel met paars echt jakkie gewoon maar jou streepjes van poosje terug waren alleen wat paarserz eg maar en deze zijn mooi roze miss bedoel je dat liefs ancie
ik heb vandaag ook weer een test gedaan van de kruidvat, en ook al heb ik gister een positieve van sensitest ik kon het toch niet laten. willen jullie nog voor een keer kijken ( in mijn album) of dit echt goede strepen zijn? en ik echt mag gillen van blijschap! oh ja en is het zo ondankt dat je positieve test hebt pas bij de arts de echte bevestiging krijgt?
Gefeliciteerd Puntje, das overduidelijk! En nee, de test is je bevestiging, je hoeft niet eens naar een arts. Je kunt nu de verloskundige bellen
Over de kruidvattest, de streepjes willen er wel eens anders uitzien ja. Ook de controlestreep. In mijn album staat de test 3 dagen voor nod. Vanmorgen op nod getest en de streep is net zo donker als de controlestreep, maar wel anders...