Testen met lichte streepjes zijn lastig vast te leggen. Ik heb vorige maand getest echt omo wit. Ben wel nieuwsgierig zou blij zijn maar ook bang.
Ik denk dat ie positief is. Ook al zit je daar misschien niet zo op te wachten.. Succes! Ik kom morgen even spieken hier wat de uitslag is!
Truebabylove toch. Nou meis hopelijk is het dan maar gewoon niks lijkt me inderdaad ook zwaar met een baby en kindje van 4. Anders heel veel sterkte over 4 daagjes. Liefs!
Moest toch wel even slikken toen ik uiteindelijk je laatste 2 testjes zag net. Ik zie toch heel iets lichts. Knuff!
Afwachten zit te wachten want deze assistent kan niet mijn dossier in omdat mijn dokter op vakantie is. Hoe bedoel je zenuwslopend. Ja of Nee. .......
Nou ik heb de uitslag mijn hcg waarde is 1,2 dus ben waarschijnlijk niet zwanger. Maar ben niet gerustgesteld want de assistent zei niet van je bent niet zwanger maar het is heel goed mogelijk dat het niet zo is. Ben met beide antwoorden blij maar nu heb ik zoiets van hmmn misschien toch een testje doen.
Ja denk dat ik morgen misschien toch een testje doe ik twijfel nou zo. Positieve test en een lage hcg waarde terwijl ik aan de pil ben. Waarschijnlijk is het niet zo maar toch wil gewoon 100% duidelijkheid en niet 75% bijvoorbeeld
Ja kan me voorstellen dat je toch zekerheid wil hebben. Over een paar dagen zou n test toch duidelijker moeten zijn als t wel zo is. Succes met wachten!
Dames ben nu toch weer beetje onzeker. Ik heb natuurlijk nog voor mijn nod getest met een licht positief resultaat toen een bloed onderzoek laten doenen daar kwam uit; Dat in mijn bloed 1,2 hcg zit. Daarmee zei de dokters assistente dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben maar dat er toch niet echt duidelijk was. Nou kwam ik deze foto tegen en daar staat dat vrouwen onder 5 hcg niet zwanger zijn maar vrouwen die 3 weken zwanger zijn tussen de 1en 5 hcg heeft. Pffff zit nu echt in een dubio. Wat zeggen jullie?
Ik heb test van de action gedaan weet niet of die goed zijn. Maar om wit. Ik ben blij en tuurlijk kleinbeetje teleurgesteld maar denk dat elke vrouw dat misschien zou zijn. dank jullie wel voor jullie steun allemaal. xxx