In het geboortekaartje van mijn dochter Iris hadden we het volgende "...and all i can taste is this moment, and all i can breath is your life..." (songtekst van Iris van de Goo Goo dolls), nou vind ik het leuk om in het volgende kaartje ook een mooie zin of een couplet uit een lied te gebruiken. Heeft iemand ideeën? Zowel Nederlands als Engels is welkom.
Jij bent van ons samen van allebei de helft en je lijkt op ons maar nog het meestje op jezelf. Claudia de Breij - jouw liedje. Hele leuke reacties op gehad!!
Wij hadden voor onze zoon dit stukje songtekst uit the wizard of ozz. somewhere over the rainbow, skies are blue. and the dreams that you dare to dream, really do come true. Hij heeft ook een muziekdoosje met dit melodietje en nog steeds als ik het liedje hoor of de tekst lees schiet ik weer vol. Verder lees ik mee want ik ben ook weer op zoek voor de tweede.
van het liedje van uhm... tekenfilm serie... ik denk even heel hard... en zoek het tegelijk even op.... YouTube - Bamboe Beren Intro & Outro Dutch gevonden... na hard denken...
sorry, vind het echt een vreselijk nummer kennisen van ons hadden het refrein van "Nu dat jij er bent" van Trijntje Oosterhuis erin staan wij moesten trouwens laatst wel erg lachen, zaten veel serious request te kijken waar dat nummer van Martin Solveig voorbij kwam en mijn vriend en ik zeiden alin een melige bui "Is dat niet wat voor op het kaartje? "i just came to say Hello"
Mijn neef had deze tekst op het geboortekaartje van zijn dochter: How wonderful live is, while you're in the world (your song, elton john)
Wij hadden een stukje tekst van een nummer van Creed op t kaartje± With arms wide open Under the sunlight Welcome to this place I´ll show you everything Als ik de rest van de tekst hoor zit ik ook steeds me tranen in me ogen , zo mooi!
Als ik de dag en nacht met jou mag en die 2 voorbij gaan terwijl heel de wereld weg kijkt dan hou ik je vast en we zweven voelt het nog alsof het wonder veel te mooi en veel te groot is te mooi voor mij is Van guus meeuwis Wilt u waken als ik weg ben En ze alleen ligt in de nacht Haar fiets een beetje sturen In de drukte overdag Wieg haar slapend in uw armen Tot ze al haar dromen vindt En houdt u haar de komende tijd Nog een beetje uit de wind van van dik hout 'Isn't she lovely made from love..' van stevie wonder
Wij hebben als tekst op het geboortekaartje een stukje uit het nummer Assomigliami van Biagio Antonacci. Dat gaat over een vader en zijn zoon (we verwachten een zoontje, dus vandaar )
wij hadden bij de oudste: The second star to the right, shines in the night for you, to tell you that the dreames you have, really can come true --uit peter pan bij de jongste hadden we: oh ik voel me fijn zou geen ander willen zijn oh ik voel me fijn van binnen elke dag maakt mij zo blij en ik zou wel willen gillen ik heb alle dagen pret zou het nooit meer anders willen maar dat heb ik al gezegd en oh oh oh laat alles maar zo nog even en ik geef het ook aan jou xxx-jes fae oftewel: Songtekst van Woezel en Pip -namens onze oudste... vrij lang, maar we hadden een kaartje met 'deurtjes' als het ware, dus de lengte paste er netjes in.
Wij gaan waarschijnlijk wel voor "blue eyes just smiled to the world, full of dreams and with fascination"
lightning crashes, a new mother cries this moment she's been waiting for the angel opens her eyes pale blue colored iris, presents the circle and puts the glory out to hide, hide Lightning crashes van live......