Tja, titel zegt het al. Ik weet niet wat ik van mijn kaartje moet denken... Gister dacht ik natuurlijk dat ik vandaag ongi zou worden door die daling, maar vandaag toch weer 0.2 graden omhoog. Ik heb al mijn vorige cycli met elkaar vergeleken en heb vooral een LF van 11 dagen. Hieronder even een overzichtje LF van: 9 = 2x 10 = 1x 11 = 5x 12 = 1x 13 = 3x Vandaag dus 12 dpo en nog niets te zien..... Heb hier wel meegekregen dat als je LF langer is dan gemiddeld (in mijn geval dus gemiddeld 11 dagen) je een goede kans maakt om zwanger te zijn. Heb 2 testen liggen thuis en durf ze gewoon niet te doen.... Mss morgen als mijn temp niet daalt. Nou, dat wilde ik eigenlijk alleen even kwijt...Even mijn zenuwen wegschrijven LOL Hoop snel goed nieuws te brengen. Liefs Kweb
Oh kweb ik duim keihard voor je!!! Ben geen expert in tempen, maar hoop dat het nu eindelijk raak is voor jullie! Testen!! XXX
Hey Nonja, Bedankt voor je oppeppertje. Ga vriendlief overhalen om vanavond of morgenochtend te testen....
Owja, en ook niet te vergeten. Heb totaal geen "gekleurde" afscheiding. Tis alleen erg doorzichtig en erg vloeibaar. Lijkt wel waterig, maar wel plakkerig....Weet niet of dat een goed teken kan zijn. Ik had laatst ergens iets gelezen van: "als je afscheiding dit dit of dit is, dan is dat in elk geval GEEN teken van een aankomende menstruatie" De pest alleen is dat ik geen idee meer heb, waar ik dat heb gezien
heejj als ik je temp kaartje kijk dan kan het nog beide kanten op. de stijging is een heel goed teken en was de dip misschien een inestelling. de afscheiding klinkt me bekent in de oren van toen ik zwanger was van me zoontje. helaas kan alleen een zwangerschapstest uitwijzen of je zwanger bent of niet. ik duim voor je ! liefs xx
Vind allemaal reuze spannend. Ik ga natuurlijk al wat rondes mee en maakte me eigenlijk niet meer zo druk over mn temp, afscheiding en andere pijntjes, maar opeens vind ik het zo spannend. Mss dat er een extra emotionele spanning mee speelt. Vorig jaar rond deze tijd (15-4) overleden en het zou toch mooi zijn als zijn vlindertje nu voor een beebje zou zorgen
Dan is het zeker extra spannend... Maar je temp ziet er goed uit en alleen een testje kan je nu zekerheid geven Die afscheiding herken ik van vorig jaar toen ik net zwanger was! Succes! Liefs
Helaas, de test was negatief. Nou, laat nu de rode vloedgolf maar doorbreken, LOL Gaan nu maar naar het ziekenhuis bellen voor een nieuwe afspraak. Kunnen ze verder kijken of er iets te vinden is.
geen bloed is goed!!! en je het wel een dip in je temp dat zou idd een innesteling kunnen zijn, miss heb je tevroeg getest Dip is ook pas 4 dagen geleden! Succes ik zal voor je duimen!!!
Hey hoi, Ja ik had eigenlijk niet verwacht dat dat ook een innesteldip zou kunnen zijn, omdat het dag 11 is en innesteling meestal tussen dag 5 en 10 komt, maarja, je weet maar nooit. Net even de "middagtemp" opgenomen omdat ik, als ik ongi word, meestal kan zien aan de middagtemp omdat die dan ook een stuk lager ligt dan normaal. Ong zo`n 37.2 en dan weet ik wel dat ie de volgende ochtend een stuk lager is, maar nu wassie 37.7 !!! Komen steeds meer pijntjes; boobypijn, hoofdpijn (al 3 dagen) gespannen onderbuik, hongergevoel (tegen het misselijke aan) nog steeds erg veel waterig verlies. Kortom, zou zomaar zo kunnen zijn. Als ik van mijn gemiddelde cyclus uit zou gaan, ben ik nu 2 dagen over tijd, maar voor de zekerheid maar even de langste cyclus aangehouden en dan is vandaag mijn nod. Met vriendlief afgesproken dat als er zondag nog geen ongi is, we er nog een testje aan wagen. Ik hou jullie op de hoogte Liefs Kweb Ps Volgens mij is jouw ei net geweest aan je temp te zien. Ik zal voor je duimen.
Hey meiden, Ben bang dat het afgelopen is. Temp is vanmorgen weer gedaald. Vandaag zal ik nog niet ongi worden, maar denk zeker morgen of zondag wel. Helaas we hadden goede hoop, maar volgende keer beter.
jammer dat je ongi is doorgekomen!!!!! Nou hier is alles weer in de stres?!?!?! temp was ff hoog en nu zit ik alweer 3 dagen op 36.3??? snap er de ballen nog van....! Ik hoop iig dat je snel zwanger raakt!