Hallo, Willen jullie eens naar mijn tempkaart kijken? Dag 8 duidelijk eisprong gevoeld ook witte vloed. (ook veel zin in sex) Dag 14 veel trekkende buikpijn lijkt op eisprong (weinig/geen witte vloed) Dag 15 veel trekkende buikpijn lijkt op eisprong (weinig/geen witte vloed) Ik begrijp het niet helemaal. Wanneer heb ik nu mijn eisprong gehad?? Trouwens dat +je is geen ovulatie test. Dat heb ik zelf aangegeven. Omdat ik haast zeker weet dat ik toen mijn eisprong had fertilityfriend gaf eerst eisprong aan op dag 8 later op dag 16. Beetje vaag. Ik weet dat het maar een pc-programma is maar toch. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen Liefs
Als je dat plusje weghaalt zal FF wel de juiste eisprong weergeven.. vermoedelijk op dag 15 of 16. Het ligt er ook wel een beetje aan hoelang je cyclus (en je LF) normaal gesproken is.. weet niet of je dat weet ? Bij eisprong heb je meestal trouwens doorzichtig slijm en niet witte vloed.. heb je dat ergens opgemerkt ?
Het is natuurlijk een beetje moeilijk maar het lijkt er op dat je op dag 16 je eisprong hebt gehad. Niet toevallig (omdat het ook enorm heerst nu) ook onderhevig geweest aan een sliertje griep en daardoor wat meer temperatuur schommeling?
Ik wist niet zo goed hoe ik dat moest omschrijven. Maar op dag 8 had ik van dat vruchtbaar slijm. Je weet wel wat je tussen je vingers kunt doen en dan enz. Mijn cyclus is normaal altijd tussen de 26-28 dagen. Ik ben nu wel verkouden. verder de afgelopen dagen erg moe geweest. Dus kan idd ook wel iets van een griepje gehad hebben. We zien wel.. Bedankt!
Ik denk niet dat jij jouw eisprong op dag 8 hebt gehad als jouw cyclus 26-28 dagen is, want een LF van 18-20 dagen kan niet. Dus denk ook dat jouw eisprong rond dag 14-16 is geweest.
Het ziet er inderdaad naar uit dat het op dag 14 is geweest. Je ziet dan ineens dat hij echt naar boven gaat. Alhoewel ik me kan indenken dat bij de dip op 8, inclusief een + FF denkt dat het dan is geweest. Maar als je cyclus normaal 26 tot 28 dagen is lijkt dag 14 me voor de hand liggender. Spannend meid !