Hoi dames weten jullie misschien of action ook voorgedrukte streepjes heeft en laat zien binnen 5 minuten? Gaat om de normale niet de early test
Ik heb die ervaring niet met de action normale testen. Bij mij was het altijd positief als ik een streepje haf bij die van de action. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik positief op 8dpo en nu heb ik gisteren positief getest op 9dpo met de testen van de Action.
Dank je wel voor je reactie. Vind het wel raar want kv is negatief en action lijk ik wat te zien maar twijfel want vind de streep raar eruit zien. Zal zo even een foto plaatsen (weet niet of het na het uploaden nog goed zichtbaar is)
Bij mij waren bij deze zwangerschap de Actiontesten duidelijker dan de k2v5. Laatste ben ik ook mee gestopt. Zelf geen ervaring met valse streepjes bij de normale Action
Hier ook geen negatieve ervaring met de action testen. Vind persoonlijk de kv 2v5 wel waardeloos geworden
Zo raar want ik ben kv gewend met de vorige 2 zwangerschappen. Daar teste ik al op tijd (voor nod) positief mee, ik weet onderhand niet meer hoeveel voor dpo…(te lang geleden). Nou moet ik zeggen dat we niet actief bezig zijn om zwanger te worden. Afgelopen maand hebben we het ook met condoom gedaan. Maar volgens mijn app ben ik al 3 dagen overtijd. En ja ik weet dat je niet van een app uit kan gaan, want je lichaam is geen robot. Maar ik had mijn ongi ook echt al verwacht maar tot op heden nog steeds niks. Omdat we het met condoom hebben gedaan kan ik haast niet zwanger zijn. Want voor zover wij weten is er niks misgegaan. Maar het feit dat ik ‘overtijd’ ben zorgt toch wel voor veel onrust…
K2v5 is in korte tijd enorm achteruit gegaan.. Waren voorheen mijn favoriete testen, maar inmiddels echt niet meer..
Ook ik heb moeten constateren dat de kv tests plotseling enorm op kwaliteit hebben ingeleverd. Duurt lang voor er überhaupt een uitslag af te lezen is en lijken bij lange na niet meer zo gevoelig. Vorige zwangerschappen deed de kv2v5 het beter, maar deze keer zijn de actiontests een stuk duidelijker gebleken! Dus als ik jou was zou ik de komende dagen vooral met de action tests verder testen! Ben benieuwd....
Bijzonder dat kv zo hard achteruit is gegaan terwijl het echt mij favoriet was! Maar goed…wat denken/vinden jullie dan van dit streepje wat exact op 5 minuten is genomen? Ik twijfel enorm omdat ik twijfel of het wel roze is of grijs? Misschien zijn er wat HELE goede tuurders hier ?
Had per ongeluk een foto extra geupload van mijn oudste zoon (oeps!) deze heb ik gelukkig achteraf kunnen verwijderen dus niks aan het handje
Wel een leuke extra foto haha. Mocht je het willen, je kan de extra foto weer verwijderen Mijn ervaring is bij zo'n streepje dat het echt positief was. Dit was bij mij, 9 of 10dpo..
Dit was mijn 9dpo actiontest. Overigens gaf de cb digital toen ook 1-2 weken, das misschien de simpelste manier om er snel achter te komen. Action is bij mij altijd helemaal wit gebleven als ik niet zwanger was...
Hiernaast heb ik nog de kv 2 voor 5 gebruikt en die was echt Omo wit. Heb jij een andere suggestie dan om te gebruiken? Ik (we) beginnen hem nu aardig te knijpen namelijk…
Oh en misschien niet heel onbelangrijk om te zeggen, eind van de middag had ik in ene rood bloed met afvegen, dus voor de zekerheid een tampon in gedaan. En denkende van hehe na 3 dagen overtijd komt het…maar nu haalde ik begingen de avond de tampon eruit en was het enkel donker bruin (oud bloed?) met een druppel helder bloed. Sorry voor de vieze praat, maar jullie zijn vast wel veel gewend maar dit brengt mij helemaal van me stuk, licht positieve action test (?) maar wel wat bloeding (3 dagen na nod als ik me app mag geloven)
Hoe lang gebruik je inmiddels geen anticonceptie meer? Normaal heel regelmatige cyclussen? Ziek of verkouden geweest?