Hai meiden, Mijn man en ik hebben een kinderwens. Ongeveer 4 maanden geleden gestopt met de pil en de laatste drie maanden is m'n cyclus eigenlijk al vrij regelmatig namelijk 29 dagen. Voel vrij duidelijk mijn eisprong. Na een paar keer een teleurstelling omdat ik weer ongesteld werd wilde ik er deze maand echt open in gaan en me niet van alles in m'n hoofd halen. Maar ja, dan nadert het eind vd maand.. En dan is t wachten toch lastig! Ik heb vorige week donderdag m'n eisprong gehad. Wel wat minder slijm dan anders, maar nou ja, dat kan dacht ik. Had ook gevoelige borsten. Toen een paar dagen daarna werd ik snachts wakker van een felle steek in m'n buik. Gedurende de dagen erna wat zeurderig gevoel in buik en bij liezen. En ook wel afscheiding.. Beetje nattig, maar ook plakkerig. Iets wat ik me van andere maanden niet zo kon herinneren een week voor m'n NOD. Nu vanochtend ging ik naar de wc en had ik in m'n ondergoed een heel klein bruinachtig fliebertje (sorry weet er geen ander woord voor). Bij het afvegen best wel een lange draad slijm. Wat er uit ziet zoals normaal bij m'n eisprong. Ik snap er nu werkelijk niets meer van! Waar is al dat slijm goed voor? En is het nou een goed of slecht teken? Of is m'n cyclus nou ineens weer in de war? Ik ga wel gewoon wachten tot m'n NOD met testen.. Omdat ik denk dat het nu nog te vroeg is .. Maar ben nu erg nieuwsgierig! Iemand ervaring hiermee? Weet dat ik geduld moet hebben maar wilde het graag even delen! Dank je wel voor het lezen.
Tsja.. lastig zeggen. Je eisprong kan later zijn of je hebt ineens veel afscheiding door, zwangerschap? Ik heb hetzelfde wel eens gehad in een cyclus maar heb er niet echt een verklaring voor haha. Wel ff afwachten met testen he succes!
Ik heb al gelezen dat je als je zwanger bent je vanaf de innesteling ongeveer ook weer meer slijm kan krijgen, kan er ook wat uitzien als vruchtbaar slijm. Dat sliedertje bruin zou ook van een eventuele innesteling kunnen zijn. Zou qua timing ook kunnen kloppen (ongeveer 8-9d na eisprong). Wanneer is je NOD? Als je een innesteling hebt gehad zou je over een dag of 2 al eens een testje kunnen wagen... Succes!
Ik wil mijn ervaring delen en dat is dat toen ik zwanger ben geraakt meer slijmvlies had dan anders dus ik hoop voor jou positief nieuws
Dank je wel voor jullie reacties meiden! @oxygen. Ja ik wil eigenlijk nog wel even wachten met testen ja! Ik ben bang dat het anders een teleurstelling is omdat er nog niet genoeg hormoon is om te testen... @fluss1984, qua timing zou het idd kunnen kloppen he? Dacht ik ook al... Maar ik probeer maar te denken dat het nog alle kanten op kan! Ben zo bang dat ik het teveel denk/hoop en dat het toch niet zo blijkt te zijn.... @mwmariska, Ooeehh dat is leuk nieuws! Ik hoop dat dat voor mij ook geldt... Ieder lichaam is anders natuurlijk maar ik hou me er toch een beetje aan vast Woensdag is m'n NOD dus moet echt nog wel eventjes geduld hebben ....