Hallo allemaal ik heb een vraagje over ovulatie testen. ik heb een heel regelmatige cyclus van 28 dagen en mijn eisprong is altijd optijd dit weet ik omdat ik op die dag altijd herkenbare buikpijn heb. nu is mij verteld dat die buikpijn ook kan komen doordat de eisprong al is geweest dat het napijnen zijn. ervan uitgaand dat ik as vrijdag mn eisprong heb moet ik dan donderdag en vrijdag een ovulatietest doen? Zodat ik het zeker weet? en is het het beste om donderdag vrijdag en zaterdag te klussen of heeft het zaterdag al geen zin meer? Alvast bedankt ik zal van de week wel wat foto's toevoegen
als je cyclus hebt van 28 dagen, eisprong is gemiddeld 14 dagen ervoor dus dag 14. ik zou dan voor de zekerheid al vanaf dag 12 gaan testen
Je eisprong komt 14 dagen VOOR je menstruatie. een ovulatie test geeft je LH piek aan die 48 a 24 uur VOOR je eisprong het hoogst is. dus dat kan 2 dagen voor je ei zijn. Ik zou dus voor de zekkerheid beginnen met testen op dag 8/9. Zelf gaat mijn voorkeur uit naar kruidvat ovulatie testen. dan zie je de streepjes per dag mooi oplopen. Ik bevestig hem wel altijd met een clearbleu digital ovulatietest. Succes! Groetjes, Mamavanbinte
Ik heb zelf ook een cyclus van 28 a 29 dagen en ik teste vandaag positief met de clear blue digital. Zit vandaag op dag 17!! Dus goed door blijven testen