36.9 as it is. Vannacht echt liggen zweten, vaak een teken dat het over is met fikse daling. Daardoor onrustig gedlapen en ruim voor de wekker wakker. Maar -0,1 valt mee toch. Ik wil het morgen nog even afwachten en als het sochtends nog zo hoog is, gooi ik als ik thuis ben wel een test er tegen aan. Vind het ook weer zo wat om mijn vent om 4u wakker te maken hihi. Het kost mij veel moeite en een fikse portie engelengeduld, maar vaak genoeg ben ik gewoon ongesteld geworden.
Je zit nu in ieder geval hoger op 10 dpo dan voorgaande maanden en 0,1 valt inderdaad reuze mee. Je houdt het echt ongelooflijk spannend.......*duimt verder*
JJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Gefeliciteerd meis!!!!!
Dank jullie wel voor de felicitaties en natuurlijk de support. Heb het gelijk aan manlief verteld en laten zien. En nu is het besef er nog lang niet... Vooral de praktische dingen schieten door mijn hoofd ivm wel/geen verlenging van mijn contract... Etc.. Maar eerst ff alles laten zakken en dan komt de rest van zelf