Ik zie ze wel, maar ik moet wel mijn beeldscherm kantelen. Ik hoop dat je morgen een duidelijker test hebt en ook mag gaan genieten. @ maybe jij ook veel succes en ik hoop ook dat het bij jou nu eindelijk eens raak mag zijn. Het is je erg gegund
Niet heel duidelijk,meen wel iets te zien. Hij zou morgen al iets duidelijker moeten zijn als je zwanger bent. Succes!
Je foto zelf lijkt iets grijzig, waardoor je ook gaat denken dat het streepje grijzig is. Kun je niets aan het contrast doen, waardoor de foto helderder wordt? Want ik zie wel een 2e heel licht streepje, maar kan daardoor de kleur niet heel goed beoordelen ik ben ook benieuwd naar je volgende test, wanneer doe je die?
Morgenvroeg test ik weer..... Maar op de negatieve zie je toch vrij duidelijk een tweede streepje....moet zeggen dat ik in het negatief nooit iets zie als er ook been tweede streepje staat.
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/289619d1354283498-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-18-dscn0490.jpg Heb er nog eentje....