Iwie herkend deze vlekjes. Gisteren een stuk of 8 nu al meer dan 20. Het vreemde vind ik die witte kringen eromheen. Ze heeft ook koorts (38.5) maar ze heeft vaak koorts dus weet niet of het hier door komt. Verder gewoon super vrolijk. Zaten wel muggen op de slaapkamer dus vermoed muggenbulten maar die witte kringen heb ik nog nooit gezien
Het zouden muggenbulten kunnen zijn hoor, je wilt niet weten hoe een muggenbult er bij mij uit ziet als ik geprikt wordt Maar als je het niet vertrouwd, even een belletje naar de huisarts?
Zou de hap even bellen als je je zorgen maakt. Dacht zelf dat ringworm voornamelijk een rode ring eromheen had maar kan me vergissen natuurlijk.
Ik denk dat ik het even aankijk nu. Ben al zo vaak bij de hap geweest omdat ze zo vaak koorts heeft en altijd kijken ze en kan ik weer gaan. Ze moet eigenlijk zo naar bed en ze heeft er tot nu toe geen last van. Vond die witte kringen eromheen alleen vreemd. Als ze ziek word trek ik meteen aan de bel
Hey de kleine van mij had ook zulke vlekjes (begon met 1 grote, later veel kleintjes). Zowel de huisarts als de kinderarts dacht ringworm, maar het bleek eczeem te zijn. Mocht het ringworm zijn, dan is het besmettelijk, dus let vast op de hygiene.