onregelmatige cyclus, wanneer nu testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gewoonmanon, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gewoonmanon

10 jul 2012
    16
    0
    0
    Thuismama
    Almere
    hey allemaal !

Ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. 31 augustus had ik overduidelijk een eisprong (dag 18 van mijn cyclus) en die week dus flink geklust ! Mijn cyclus schommelt steeds tussen de 30 en 33 dagen dus ik twijfel nu wanneer ik het beste een test kan doen ? Ik lees namelijk dat sommige hem al 4 dagen voor NOD doen maar ik weet niet precies wanneer die bij mij is. Heb wel flink last van steken in me buik en ben ontzettend moe ! Maar misschien is dat ook wel omdat ik zo hard hoop dat het deze maand raak is ! Hoor graag jullie mening :)

Liefs, Manon

2. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Hey meid,

Ik heb hetzelfde probleem. Ze zeggen dat je het beste de langste cyclus kunt aanhoudenm, in jouw geval dus 33. Ik zelf heb het gemiddelde gepakt (30 dagen).
    Volgens de "regels" kun je op 14DPO een test doen. Jij bedoelt waarschijnlijk 30 juli??;)

Succes!!!

3. Gewoonmanon

10 jul 2012
    16
    0
    0
    Thuismama
    Almere
    Bedoelde inderdaad 31 juli haha 14 dagen dpo zou voor mij dus betekenen 14 augustus en als ik de langste cyclus aanhoudt dan is 16 augustus mijn NOD dus zit ik gemiddeld 2 dgn voor mijn NOD als ik ga testen, dat is wel redelijk ! Nog iets minder dan een weekje geduld dan maar :) Dankjewel in ieder geval !

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Op 31 juli een posi ovu? Dan is op 1-2 aug je eisprong en kan je op 15-16 aug testen ;)

Deel Deze Pagina