Wie kijkt mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door luca2504, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi dames, wij zitten in ronde 1 voor een tweede en ben direct met ovutesten aan de slag gegaan maar ik snap het niet meer.. Heb al dagen last van zeurende krampen aan beide kanten (terwijl ik mijn ei altijd duidelijk aan 1 kant voel) en uit mijn testjes word ik ook niet wijzer.. Zit er hier nou een positieve tussen of moet ik nog doortesten? Ik dacht dat die van gisterochtend positief was maar hij kan volgens mij nog donkerder.. Ik heb ook nog steeds die krampen..:cool: help!

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik zie nog geen 2 exact dezelfde strepen zeg maar ze worden wel steeds donkerder oplopend maar nog niet exact hetzelfde.

3. ik snap het niet meer, mijn testen worden sinds die van zaterdag alleen maar lichter, streepje is nu nauwelijks meer zichtbaar.. maar heb nog steeds buikpijn. Zal ik nog doortesten of moet ik aannemen dat ik mijn ei gewoon gemist heb en dat ie zaterdag was?

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoi, ik zie het niet super goed vanwege de kleine foto, maar volgens mij cd 11 redelijk positief.. :) alleen zo snel weer lichter.. hmm misschien voor de zekerheid door blijven testen, wie weet moet de knaller nog komen.. moeilijk hoor ;)

5. Ja sorry heb de Foto van mijn telefoon geüpload en anders was ie te groot :( ik snap het echt niet meer! Loop nu al de egel ochtend dubbel door ontzettende buikkrampen maar niet wat ik ken van een eisprong.. Ik moet tot eind vd middag wachten tot ik weer wen ovutesten kan doen want ik ben op t werk maar ik verwacht er niks van want kater had ik ook zo'n pijn en hij was lichter dan licht.. Zucht

6. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

luca, bij bij was het ook zo dat ik s morgens een knaller heb en dat ie s avonds weer lichter is dus ik denk dat het cd 11 posi is.

7. Dan zou ik nu op 4dpo zitten.. Maar wat geeft die buikpijn dan te betekenen? Die is niet we geweest sinds vrijdag.. Heb er verder ook geen hoogtepunt in gevoeld oid. Wel heel veel afscheiding nu maar dan kan mijn ei dus het zo goed nog komen.. Pff ingewikkeld zo!

8. moonymuppet

je hebt gelijk, tis nu wel ingewikkeld. ik denk dat je nu gewoon op gevoel moet afgaan als jij denkt dat cd 11 niet posi is geweest en je nu pas je ei hebt.

9. nee ik weet zeker dat ik nu mijn ei niet heb. De testen blijven licht, heb net weer een gedaan en alweer een lichte test. Ik begin nu wel te twijfelen over hoe lang ik nog door zal testen.. aangezien ik dus geen flauw idee heb waar ik nu in de cyclus zit.

Ik vind het gewoon moeilijk te geloven zo'n vroege eisprong terwijl ik net van de pil af ben..

10. moonymuppet

het kan wel, bij mij verschillende mijn cyclus tussen de 24 en 33 dagen(!) en had ook een lf van 13/14 dagen.
    Heb mijn eisprong op dag 10 wel gehad maar ook pas op dag 20 dus ja dat verschild soms, ik denk dat je al wel je eisprong hebt gehad.

11. hmm bedankt voor je reactie :) Ik kijk het wel aan. Vind het alleen zo lastig om te bepalen of ik door zal testen. Heb er eigenlijk al geen zin meer in, heb zoiets van laat het maar lekker zijn beloop en ik zie wel wanneer ik ongesteld word en dan kijk ik achteraf wel hoe het zat :)

12. Hehe, ik heb ein-de-lijk mijn ei gevonden! gisteravond en vanochtend op dag 18/19 mijn knaltesten! Ben zo opgelucht, want ik verga nog steeds van de buikpijn (dus hopelijk is dat binnen 24u voorbij :)) en ik kan eindelijk even stoppen met die ovutesten. Kan inmiddels geen ovutest meer zien :p

We hebben zaterdagochtend geklust, ik ben bang dat ik mijn vriend vanavond niet meer zo ver krijg (Als het dan uberhaupt nog nut heeft) haha dus ik hoop dat die laatste keer ook goed was :)

13. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik zou je meest sexy lingerie setje uit de kast plukken hahaha daar kan een man toch geen nee tegen zeggen :p

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het ligt ook aan je LH, maar zie nog geen positieve. Zou zeker doortesten en door klussen :D.

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik had het overigens ook weleens hoor. Een bijna posi test, dan weer licht en ineens knalde beide strepen. Maar m'n ovu is nooit donkerder als de controle streep geweest, altijd gelijk tegen die tijd.

Deel Deze Pagina