Hallo allemaal, Ik ben sinds 2 en halve maand gestopt met de pil en heb 2 normale cyclussen gehweede had, nu heb ik vanmiddag een ovulatietest gedaan omdat ik het gevoel had dat ik voor het eerst in heel mijn leven een eisprong voelde, alleen was het 2e streepje licht, en weet ik het dus niet zeker, nu hebben we eigelijk de afgelopen 4 dagen 2x "geklust" en weet ik niet zo goed wat ik nu moet doen, over 8 dagen zou ik ongesteld moeten worden, maar omdat dit allemaal nieuw is hoop ik dat iemand me kan helpen. Groetjes
welkom uhmm in jouw geval klinkt het 8 dagen voor nod meer als een eventuele innesteling, dat je eisprong eerder was.. dat zou ook je lichte test verklaren.. kan ook nog het stomme ontpillen zijn! even afwachten, spannend!
8 dagen voor nod? lijkt me erg kort voor eisprong... maar een ovu test is zoiezo pas positief 1 tot 3 dagen VOOR je eisprong... dus als je de eisprong hebt gevoeld en daarna hebt getest ben je "te laat" voor posi test... hoelang is je normale cyclus dan? en welke dag zit je nu precies? dan krijgen we een iets beter overzicht
ik had vandaag om 2 uur een ovulatietest gedaan die was licht, en ik heb er net één gedaan die gaf niks meer aan... wel is het heel "nat/vochtig" down under... beetje vreemd om dat hier allemaal zo in detail te vertellen terwijl eigelijk iedereen dit heeft..
Ik weet niet of ik mn eisprong gevoeld heb dat denk ik alleen, de eerste cyclus na de pil was 32 en de 2e 27.. ik zit nu op dag 19. ik voel me super sukkelig maar ik heb echt geen idee daarom vraag ik hier maar een beetje om raad. groetjes