Vage test. Help..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dorientje101, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

ik ben nu 5 dagen overtijd. maar totaal geen kwaaltjes of wat dan ook.. denk dat eens een test doen en krijg met 10 a 12 min een raar streepje vlekje :(:(

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MWXY7FLL.jpg

2. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Hmmm, dat weet ik ook niet. Maar ik zie wel heel vaag wat.
    Zit ook al 5 dgn over mijn NOD heen.

Succes.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien teveel urine gebruikt?

Doe eens een paar druppels water in dat druppelvak?

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ziet er idd een beetje raar uit...heb je niet nog een test?
    Ik zie wel een streepje...

5. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen ochtend met ochtend unine ff nieuwe test doen...

6. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik net gedaan er staat een half vaag streepje :(:(

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    spannend veel succes!

8. tamjedebamje

tamjedebamje Actief lid

10 jun 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    En getest?

9. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen een 2e test gedaan en negatief helaas. dus de test van gisteren die zo vaag was was gewoon een vaag raar vlekje half streepje. nu wachten op mijn omgesteldheid...:(

10. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    inmiddel 10 dagen overtijd , maar nog steeds niks gaande geen menstruatie en heb nog geen test weer gedaaan de laatste was vorige week maar heb ook nergens last van denk zelf dat me lichaam weer van slag is. me vriend en ik hebben het er over gehad in middels zijn we nu 1 jaar bezig vorige jaar okt gestopt met de pil. nov. meteen raak in jan. een mk met 6 week en 4 dagen toen 7 maand geen menstruarie gehad enin overleg met het zieken huis allemaal onderzoeken gehad was allemaal goed dus hebben ze toen aangeraden om juli 1 maand aan de pil te gaan en ging weer goed aug uit me zelf goed ongesteld geweest en nu weer mis denk ik dus we hebben gezegt we wachten nu af tot dec. mocht het dan nog niet goed zijn gaan we weer met de gyno bellen kijken wat die nu zeggen. ZUCHT bah word er echt moedeloos van....

11. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Misschien nu toch nog even een testje doen?
    Wel balen dat je cyclus zo van slag is!

12. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Ik zou voor de zekerheid nu nog een test doen, het is nu een week geleden, dus kan best een ander resultaat zijn. Niet om je blij te maken, maar zou het voor de zekerheid doen.

13. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. 12 dagen over tijd dus heb hele late eisprong gehad. eind deze ongesteld heid ga ik flink want ovulatie dipstick bestellen en ff flink lang testen tot dat ik bij me eisprong ben....

14. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Herkenbaar :( Heb afgelopen maand voor het eerst ovu-testen gebruikt en op aanraden hier heel lang doorgetest.. Wat bleek? Mijn ei was er pas op dag 25!! Klusten dus iedere maand volledig op het verkeerde moment, en juist op het moment van de eisprong waren we een heel eind "uitgeklust"...

Ik vond het super fijn om inzicht te krijgen in mijn cyclus al heeft het nog geen resultaat opgeleverd en zit ik nog steeds op de wachtbank, toch is het goed om je eisprong te weten!
    Heel veel succes met de dipsticks! X

15. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja indd. ik had normaal gesproken elke x rond dag 16 a 17. en toen had ik zo iets hijs nog niet positief laat maar je word er een beetje flauw van na al die maanden en indd net wat je zegt op moment want je denk dat je eisprong is klus je er op los en wanneer je dus je eisprong hebt ben je uit geklust. nou ben heel benieuwd of ik me eisprong aankomende maand kan vinden..;)

Deel Deze Pagina