Ik zie ook streepjes hoor meid! Die van mij van gister en eergisteren scheelden ook niet veel qua kleur van streepje, pas vandaag is hij donkerder.. Ik hoop het zo voor je meid!!!
Ik hoop het ook, maar durf het niet te geloven. Hoeveel dagen zit jij na je punctie katek? punctie geld als eisprong zeggen ze...
Ik zie ze ook hoor! Hcg verdubbeld iedere 2-3 dagen dus zou het overmorgen weer donkerder moeten zijn. --dubbel bericht, mobiel liep vast--
Ik zit nu 11 dagen na eisprong/inseminatie. 12 dagen na pregnyl 5000. Katek heb jij foto van de kruitvat testen gemaakt die je eerder hebt gedaan? zo ja, mag ik die eens bekijken? Dank je Ryanne!
Ik vind de onderste net iets donkerder dan de bovenste..... Ik ga voor je duimen! Heb goede hoop voor je.
Die zijn toch duidelijker dan de mijne...nou we wachten maar af. Probeer me in te houden tot zaterdag.
Ik zie niet direct een streepje,sorry. Hopelijk zaterdag een duidelijke lijn. Hier ik vandaag ook 9/10 DPO en omowit dus hier ook pas proberen zaterdag pas te testen,tenzij de RD er dan al zijn. Succes
Dank jullie wel voor de support en het meeturen. Ik kan ook niet wachten tot zaterdag..hahaha. Maar vind het mega spannend....als een streepje op de foto te vangen is betekend in mijn ogen dat het geen wishfull thinking is. En dat ik dus niet gek ben. Jarenlang kv testen gedaan en altijd omowit als ik niet zwanger was. Tot het afgelopen half jaar....toen wel altijd iets van een lijntje maar niet waarneembaar op de foto. Dit geeft dus toch wat hoop.
Lieve Panter, Ten 1e gun ik het je zoooo... ! En idd die laatste test zie ik ook duidelijk , ik ben inmiddels ook een trouwe (vroege) tester maar goed wel met 2x een vroege miskraam maar zal ik zo mijn foto s ff laten zien ? De vroege dan...