Ja jammergenoeg wel. Ik wil eigenlijk gewoon duidelijkheid. Of een vette posi test waar geen twijfel over mogelijk is, óf een hardstikke negatieve test. Dit is niks. Heb samen met mijn man besloten pas zaterdagmorgen weer te testen, en ter vergelijking dezelfde test te doen als de laatste test.
Ik ben het eens met Nephthys! sommige vrouwen testen elfs na dat ze de hoop hebben opgegeven nog positief! hangt er maar net van af wanneer je eisprong is geweest... ik zie een licht steepje panter op je test en ik ben absoluut GEEN goede tuurder dus dat zegt wel wat Ik denk dat je de hoop echt nog niet op moet geven!!! Ik duim voor je mee dat je zwanger bent meid! houd ons op de hoogte want we leven met je mee!! Liefs!
Panter ik zie ook wat op je testjes. Misschien zie je het verschil niet goed omdat het verschillende testen zijn. Ik duim voor je!
Ik zie ook nog steeds wel streepjes, Panther. Ik hoop het zo voor je dat het raak is en je gewoon wat langzamer HCG aanmaakt! Want als ik je handtekening zo lees zou het fijn zijn als het een keertje raak is!!
ohw wat rot dit voor jullie zeg ik hoop dat je morgen dan een echte duidelijke test hebt.. ik duim zooo hard voor jullie!!! x
Ik had met mijn dochter pas 1 daf na NOD een positieve test. Mijn ei was niet later en ben met de termijn echo bijna een week vooruit gezet! Dus het kan nog!