Dames willen jullie even met me mee kijken, ik heb 13aug een knaller van een ovulatietest gehad, dus vandaag 11dpo als ik het goed bereken. Vanmorgen getest na 10min zag ik dit Zien jullie ook iets of verbeeld ik het me? Heb helemaal geen verdere symptomen (sinds vanmorgen kokhals neiging bij het ruiken van teveel aftershave van mijn vriend)
Ik zie idd een vaag lijntje. Bij mij waren de actiontesten voor nod ook licht en het opdrogen duurt echt wel 3 tot 5 minuten. Over 2 dagen zou hij duidelijker moeten zijn, succes!
Ik ga donderdag weer testen, dan is ook mijn nod, en mijn vrije dag Hopelijk weet ik dan meer, als m'n ms zich niet eerder aanmeld, heb n zwaar gevoel in m'n onderbuik, maar dat zegt natuurlijk ook niks. Heb nog twee kv2v5 testen liggen waar ik mee wil testen.
Ik zie m! Bij mij waren de kv 2v5 Veel duidelijker. Toen waren de action testen nog bijna wit.. duimen draaien voor je
Ja hoor... als Action zo'n streepje laat zien kan je er van uit gaan dat het echt positief is. Dag voor ik positief teste, teste ik namelijk nog omo wit... En ik ben toch echt 22+ weken nu... Gefeliciteerd!
Ik had op 9 dpo/4 dagen voor nod precies zo'n action test, terwijl ie een dag ervoor nog spierwit was ! Zeker hoopvol dus! Een dag later had ik al een positieve digitale clear blue! Denk dat je dus zeker wel eerder weer kunt testen, clear blue met conceptie indicator is gevoelig en zou je misschien morgen al kunnen proberen...! Spannend joh! Hou ons op de hoogte....!
Ik zie 'm ook.... Spannend! De KV2v5 zijn veel gevoeliger dus als je niet teveel drinkt en 2 uren niet plast kan je vanmiddag al wel testen