Ik zie een zeer licht streepje, maar bij 12 dagen overtijd zou dat volgens mij normaal gesproken duidelijker zijn. Weet je zeker wanneer je eisprong was?
Ik zie ook een heel licht streepje, met 12 dagen overtijd zou het knaltest zijn geweest maar het kan dat je indd langzaam hcg aanmaakt of dat de bevruchting later was dan je denkt 😘
Dat zou je inderdaad zeggen. Maar sommige vrouwen (volgens de dokter) zouden ook heel weinig HCG aan kunnen maken voor een knal test. Ik blijf positief! 🙊🙊🙊
Hoe ben je zo zeker van een ei op 24 januari (ipv februari). Heb je getemperatuurd of echo's gehad???
Ik heb ovulatie testjes gedaan. En ik voel mijn eisprong ook altijd! 😅 En ik bedoel idd 24 januari
Ik heb in januari en april 2015 een prikpil gehad. Daarvoor niets gebruikt. Daarna regelmatige cyclus gehad.
Helaas is een posi ovulatietest geen garantie dat het ei ook daadwerkelijk springt. Ik zou eens met een kruidvat 2v5 of nieuwe predictor early gaan testen. Als de vage streep van vandaag wordt veroorzaakt door hcg dan moet een van genoemde testen 100% zeker ook een (wat duidelijkere) streep geven. Voor nu zie ik nog geen positieve zw test helaas.
Nee, dat is zeker waar. Maar ik voel het ook altijd. 😅 En heb het toen echt gevoeld. Ik ga maandag opnieuw testen.
Ik zie zonder turen een streepje hoor! Wel licht inderdaad, in het geval je al 12 dagen na NOD zit. Ben benieuwd!