Het is bijna een sport om te kijken of hij donkerder word Ik had me voorgesteld om het heel speciaal te vertellen aan mijn vriend maar gaf het gewoon aan hem en zei BAM 2 streepjes
Ff een update : Helaas vanochtend ongesteld geworden de testjes liepen mooi op en toch mocht het niet zo zijn
O jeetje. Wat een rot bericht! Weet je zeker dat het ongesteldheid is? Veel vrouwen bloeden ook tijdens de zwangerschap he? Of zijn je testjes inmiddels ook negatief/ afgelopen? Wat onwijs balen zeg!
Ik testte met kV2v5 die liepen op maar vanochtend nadat ik zag dat ik vloeide had alleen nog maar een action test in huis die was negatief
O jeetje.... Dat klinkt niet goed. Ik wil je natuurlijk helemaal geen valse hoop geven maar ik hoopte voor je dat het raak zou zijn. Action is wel een stuk minder gevoelig. Bij mij werd die ook ook pas in week 6 een beetje positief. Maargoed, al met al ziet t er niet heel hoopvol uit. Toch blijf ik nog even hopen dat het niets te betekenen heeft. Tot wanneer had je met kv getest?
Gisteren laatste testje gedaan van Kv denk dat het echt over is verlies stolsels ik heb krampen maar het is goed zo het moest missch niet zo zijn op naar icsi 2