Dag dames, Afgelopen week bij de huisarts geweest ivm lange en onregelmatige cyclussen. We zijn nu een jaar bezig met onze kinderwens. Verwijzing voor de gyn gekregen met vermoeden PCOS, wachten nu op een eerste afspraak. Vaak geen eisprong te vinden, maar afgelopen maand licht positief getest met kv2v5 waardoor ik er achter kwam mijn eisprong te hebben i.p.v zwanger te zijn. Nu 8 of 9 dpo en weinig kwaaltjes, maar wel het gevoel van volgens mij is het nu wel raak. Ik kon me zojuist na allerlei positieve testen op dit forum niet bedwingen en toch getest. Ik zie een ROZE tuurstreep die binnen 3 minuten kwam, krijg hem moeilijk op de foto helaas. Zien jullie hem ook? Dit is een actiontest waarvan ik er al veel versleten heb, maar altijd omo wit bleven.
Nee, sorry, ik zie niks. Maar met 8/9 dpo is dat ook nog niet zo gek. Even geduld en dan weer testen 😊.
Heel herkenbaar, dat testen . Zelf ook 'schuldig' aan al weet ik dat wachten tot nod toch echt beter/ betrouwbaarder is. Dus ja, paar dagen wachten zou ik zeggen en dan weer testen....
Zo herkenbaar dit Ik zie het nog niet maar een Tuurtest is altijd lastig op de foto te krijgen. Ik hoop het wel enorm voor je! Hopelijk is ie morgen duidelijker. Heb je nog een test liggen?
Dankjullie wel! Jaa bij mij is die wel echt roze, maar wel een tuurstreep. Gewoon geduld hebben, ik weet het haha! Bertje ik zou willen dat ik een kv2v5 had, maar zijn op. Test morgenvroeg nogmaals met action en als die weer een streep geeft ga ik maandag naar de kruidvat hollen.
Ik zie m. Op de eerste foto lijkt ie roze en de 2e wel echt grijs. Ben erg benieuwd naar je volgende testen
Ik zie m alleen op de tweede foto, spannend zeg.. Ik zou idd een andere test doen, deze is ook niet zo gevoelig
Bewust geen kv2v5 gehaald, zodat ik ze niet weer voor NOD kon gebruiken haha. Had action nog liggen en dus toch getest haha. Als die morgenvroeg nog zo is of donkerder haal ik maandag kv2v5.
Wat zie ik nou manonns!? ik zie de vage streepjes ook! Ben heel benieuwd naar de volgende testen! zou toch mooi zijn als je niet die MMM in hoeft!!
Ik had (door mijn pcos) helaas heel vaak van dit soort streepjes. Hoop van harte voor jou op positiever nieuws!
Jaaaa hij is iets donkerder. Als ik hem met gisterenavond vergelijk kun je goed het verschil zien. Manlief ziet hem gelukkig ook roze. Je ziet hem nu ook goed als het venster er nog op zit. Geprobeerd het duidelijk op de foto te krijgen. Morgen hollen naar kruidvat! Zien jullie het nu ook? Kwaliteit is wel weer slecht... links gisteravond, rechts vanmorgen.
Je kan goed zien dat ie is opgelopen ..heel voorzichtig gefeliciteerd. Denk als je nu een k2v5 doet die een stuk duidelijker is als de action.
Ohw dat ziet er goed uit! Vandaag nergens een kruitvat in de buurt open? Hier wel hoor Hi Hi! Ik duim voor je dat je volgende week een knaller in je hand hebt!