Hoi meiden, Ik heb vanmorgen getest met een kruidvat 2 voor 5, nu zag ik wel ''iets'', maar wil mezelf ook niet blij maken met een dode mus. Nu is mijn vraag, hebben jullie wel eens een indroog lijn gehad bij deze testen? En na hoelang is het een indroog lijn? Is dit bijv al na een uurtje? Foto die erbij staat is mijn test van vanmorgen, zien jullie ook ''iets? Alvast bedankt.
Ik zie wel iets maar is niet echt te beoordelen omdat ie al volledig opgedroogd is. Na een uur kan je al wel spreken van een indrooglijn ja.
een indrooglijntje zie je vaak al na een kwartier verschijnen. Hoe oud is de test, want als deze ouder dan 5 a 10 minuten is zou ik uitgaan van een indrooglijntje (wat natuurlijk niet wil zeggen dat je niet zwanger kan zijn, maar dan zal je nog een paar dagen geduld moeten hebben)
Heel apart, het streepje wat ik vandaag zag zie ik nu eigenlijk niet meer? Maar de foto's zijn inderdaad buiten aflees tijd gemaakt.. Morgen maar opnieuw testen, ik ben vandaag 4 dagen voor nod. Maar hoe zien indroog lijntjes eruit? Dunner dan de test streep? Of juist even dik En wat voor kleur?
Oke zelf nooit gehad, zo begonnen mijn testen altijd. Enige valse die ik heb gehad was van zwanger en kids
Even nog een vraagje hoor.. mijn hersenen malen altijd zo lekker door in de avond.. Stel dat je een indrooglijn hebt.. blijft deze altijd staan of kan deze weer verdwijnen? Ik had na goed kijken een streepje maar die is nu weg.. kruidvat 2 voor 5 (4 dagen voor nod) Nu ben ik dus benieuwd of ik via deze manier eruit kan halen of het een indrooglijn was of dat hij wel positief was maar nog niet genoeg hcg waardoor hij verdween.
Als het een lijn is door hcg verdwijnt hij niet omdat je hcg te laag is. Aangezien de test op de foto al opgedroogd is en toen een streep kreeg welke nog veel later weer verdwenen is, kan je er vanuit gaan dat het een indroogstreep is/was.
Ik zie ook "iets" en volgens mij is het roze, een indrooglijntje is vaak meer grijzig. Ik zou morgen nog eens testen, hoop voor je dat het "iets" een duidelijker lijntje wordt
Goede morgen dames, We hebben er weer één, een test om naar te turen haha. Zelf zag ik vanmorgen wel binnen de tijd een streepje, wederom erg licht (3 voor nod) maar het op de foto krijgen was een dingetje..
Ik lijk wel iets te zien van een streepje. Maar kan moeilijk beoordelen of het een roze streepje is of wit / grijs. Persoonlijk had je denk ik iets meer roze nu dan moeten zien. Maar dat durf ik niet te zeggen.
Het is opzicht pas 1 dag verder, ik zie zelf meer dan gisteren, zeker omdat het binnen de 5 min aanwezig was. Normaal verdubbelt het in 48 uur pas.