Wie kijkt nog meer baby tv???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linnepinneke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Vraagje, kan je dvd van babytv in de winkel kopen?? Lijkt mij ook wel wat!

2. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Nou inderdaad ik loop ook de hele dag met dat verjaardagsliedje in mijn hoofd vreselijk gewoon :p

En dat liedje van waar is opa zingt mijn vriend steeds haha:D

3. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Ik heb eigenlijk bijna nooit de televisie aanstaan als DL beneden is (voor mezelf overdag eigenlijk ook niet). De keren dat ze televisie heeft gekeken zijn nog op twee handen te tellen (5 x sesamstraat, 1x schaatsen en 2x wielrennen ofzo oh ja en eigen huis en tuin bij opa en oma haha). Ze interesseert zich ook nog niet zo voor die bewegende beelden, speelt liever met mama pfffff....

Hebben ook geen baby tv, misschien scheelt dat?

4. Maia

Maia Niet meer actief

mmmm heel herkenbaar :cool:

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier baby tv niet vaak op gehad ze heeft er van af het begin niet echt veel aan gevonden.

Wel kijkt ze graag zepelinn en dan vooral bumba teletubbies en favoriet is Het zandkasteel.

Maar alles wat danste en beweegt vind ze wel leuk ook dieren op de tv ze vind ze wel interesant.;)

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    De wereld van Louis doet het hier ook niet best. Maar wel de muizenklussers en charlie en zijn getallen. De hokipoki raakt uit en waar is opa vond ze vorig jaar nog grappig, nu niet meer. Tulli weer wel en pitch and potch is ook erg leuk.

Echt afschuwelijk en vreselijk irritant vind ik die irritante Henry die de hele wereld zowat over moet om aan een komkommer of een aardappel te komen. AARGGGGG

Op Jim Jam is om half tien "Mio Mao" echt een hit. Ze loopt het ook de hele dag te zingen. Dat kleine stemmetje, echt om te smelten. Je geeft het voorzetje "Mio" en dan maakt Esmae het af "Mao...lalalalalala". Geweldig. Ik zing het zelfs als we boodschappen doen en alles.

7. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, hier ook Nick Jr. ja! Zoonlief is ruim 2.
    Idd Rugzak, rugzak, haha.. ik vind het stiekem nog best grappig. Net als 'het lukte, het lukte..'.

8. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hier babytv..haha Werkt pefect als hij zich verveeld... En zelfs de jongste vind het het ook leuk...:p Wat een uitvinding. het rare is dat hij echt alleen kijkt naar babytv en alle ander echt totaal niet naar omkijkt. En dat terwijl er erg vaak een herhaling is.

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    hahahahahaha ja en elke keer als hij weer wat wil eten dan hoop ik dat ze het hebben, maar nee hij moet steeds weer op zoek.
    "Wie heeft er honger?" "Henry heeft honger!" hahahahaha

10. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    GEWELDIG die foto! :D

11. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAAAAAAAAAAAAAAAA hahaha
    hier staat ie de hele dag op!

Favoriet ehm... charlie en de getallen (ze telt al mee ahhaha)
    muizenklussers
    alle verjaardagsliedjes (haar eerste woordje was: vandaag!!!!)
    hokey pokey is geweldig
    het betoverde huis (vooral het liedje)

niet zo leuk:
    louis leven
    en andere filmpjes waar weinig muziek onder zit.

12. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    o ja, waar is opa intro is ook leuk haha

13. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    de snowies moet ze ook altijd meelachen

cuddlies vind ze uh uh leuk

mijn man en ik kunnen trouwens alle liedjes meezingen ;)
    en oma heeft ook maar babytv aangeschaft ;)

ik vind zelf dat liedje leuk van:
    lieve mammie, ik weet dat we je vermoeien, maar we waren maar een beetje aan het stoeien ;)
    ben ik nog enthousiaster dan mijn dochter ;)

14. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier staat hij nu ook aan hoor ! Ze vindt het helemaal geweldig. Gisteren was ze jarig en zoveel meegemaakt dat slapen vanacht een drama was. Om kwart voor zes was echt al wakker dus ze kijkt nu baby tv en mama komt bij met koffie op de bank ;)

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hier is baby het eerste woord dat ik smorgens hoor.. staat hele dag aan tv.. ik hou van wat bewegende beelden om me heen met geluid.. dan kan net zo goed baby tv op..vind het nog leerzaam ook

16. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter van bijna 5 maanden kijkt ook babytv, soms moeten we hem zelfs uitzetten anders drinkt ze haar flesje niet....
    Veel programma's zijn leerzaam bij BabyTV. Ik vind het echt een aanrader.

17. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij zetten het aan als we gaan douchen 's morgens. Baby op ons bed en je hebt geen kind meer aan d'r. Geen idee wat haar favoriet is maar ik vind Henry en Charlie het leukst, en Tulli en de Cuddlies, ik zing altijd mee met de hokie pokie en met waaaaaaaaaaar is opa en natuurlijk het verjaardagsliedje (met die schildpad, 'wacht op mijhij' en dat vogeltje dat zo hoog 'van harte gefeliciteerd' roept).

Ik denk dat ik het nog leuker vind dan mijn dochter eigenlijk :)

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jaaaa, mijn meisje is ook fan van deze! Ik kan hem inmiddels ook lekker mee zingen...hahahaha...zo schattig..:)

19. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb zojuist ontdekt dat Pitch and Potch wel heel erg in de smaak vallen :)

20. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Naar aanleiding van dit topic vandaag ook maar baby tv genomen. Ben benieuwd!! En nu heeft mama ook lekker RTL lounge ;)

Deel Deze Pagina