Kunnen jullie mij helpen of tips geven? Wat trek je een baby van 3 weken aan met deze temperaturen? Ik twijfel heel erg of ze bijv. een jurkje met korte mouwen aan kan en dan met bijv. een legging eronder. Of ook gewoon blote benen? Vind dit wel lastig hoor. Wat zouden jullie doen of wat heeft jullie baby aan?
Isabella had ik gewoon een jurkje aan met blote benen. Maar wel even opletten hoe warm het in huis is. Nu is het hier bijvoorbeeld 21 graden binnen. dan zou ik dus wel een legging aandoen. Maar buiten is het warmer. En natuurlijk helemaal uit de zon. Maar dat weet iedereen.
Met dit weer heeft mijn zoontje van 12 weken ( wel een stuk ouder, maar okee ) een rompertje met lange mouwen aan en een broekje. Buiten een kort broekje en binnen een lange ( Binnen is het 19 graden ). Want als ik nu een rompertje aan doe met korte mouwen en de temperaturen schieten omhoog.. kan ik hem niks aantrekken. En ben niet van plan hem hier in zijn luier te leggen ^^ Maar moet eerlijk zeggen, dat we vloer verwarming/verkoeling hebben. Dus heb het over buiten
Mijn kindje is een week oud en ze heeft nu gewoon een boxpakje aan met korte mouw en pijpen. Bij ons binnen is het momenteel 24 graden.
Hier bijna 4 weken oud en alleen een boxpakje met korte mouwen en pijpen aan, geen romper. Als ik weg zou gaan en ze kleertjes aan moet zou ik een romper met spaghettibandjes doen, dun kort broekje en mouwloos shirtje.
Hier 5 weken oud en ze ligt binnen in een rompertje met korte mouwen. Als we naar buiten gaan heeft ze wel een broekje en een shirtje aan.
mijn prinsesje van 13 weken spartelt met blote beentjes in de box maar wel een shirtje met lange mouwen Hoezo rare moeder? Maar als ze 3 weken zou zijn dan zou ik voor een dun lange mouwen shirtje/jurkje gaan en een broekje of legging (zonder sokjes want ik vind die blote pootjes zo cute...)
Bekijk bijlage 156251 onze oudste, toen ze 11 dagen oud was.. kleding: kort broekje, sokjes + romper met mouwtjes. Het was toen zo'n 30 graden buiten en 25 / 26 graden binnen dat deden we hier dus vaker: Rompertje met mouwen + kort broekje of een dun 3/4 legginkje. verder goed het nekje regelmatig controleren of je kindje niet ligt te zweten.
Ik zou het uitproberen, en kijken en voelen of ze warm genoeg blijft. Je kunt eventueel tempen om het te bekijken. En het nekje voelen. Ligt er ook aan hoe warm het binnen is: heier 24 graden. Dan zou ik dus zonder legging proberen. Een maillot zou ik zeker niet doen, lijkt me veel te warm, helemaal met de voeten erbij ingepakt. Hier heb ik mijn zoontje vanmiddag in een t shirt en een korte broek en romper. Maar ook wel eens de broek uit, en als hij helemaal warm is: alleen de romper. Maar mijn zoontje is nu 6 maanden, dus wel een stukje ouder. Maar te warm is altijd slecht!
Mijn dochtertje is 6 weken en ze ligt nu lekker buiten in de kinderwagen met een romper zonder mouwen met daaroverheen een t-shirtje en een kort broekje.
Mijn dochter is ruim 9 weken en heeft een mouwloze romper aan en een boxpakje waarin ze blote armen en benen heeft. Ze heeft wel sokken aan. Als we naar buiten gaan en ze is wakker dan leg ik nog een lakentje over haar heen. Als ze slaapt is ze ingebakerd dus dan is het een ander verhaal
Sky was vandaag in alleen een Spagetiebandjes romper die had het zelfs daar in warm lag in de wagen bak zo buiten bij ons was het vandaag buiten 24 grade