Wie klachten door niche en wel zwanger geworden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bubblybaby, 9 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.023
    998
    113
    Vrouw
    Hai meiden :)

    Ik heb het vermoeden dat ik een niche heb (tussentijds bloedverlies met tussenpauzes - voor en na mijn menstruatie en soms rond ei ook - deze klachten voor mijn ks nooit gehad).
    Ik heb 20 mei een afspraak bij de gyn en het is dus nog niet vastgesteld, maar het zit zo in mijn hoofd dat ik toch even wat wilde vragen op het forum :)

    Wie van jullie heeft deze klachten en is wel vanzelf zwanger geraakt? Ik lees op internet zulke negatieve verhalen over een niche, maar als zo'n 56% van de vrouwen met ks er een niche aan overhoudt (niet iedereen krijgt er klachten van) kan ik me gewoon niet voorstellen dat het bij iedereen problemen oplevert met zwanger worden.

    Of betekenen mijn klachten (er even van uitgaand dat het door een niche komt) dat het sowieso moeilijk gaat worden en ik misschien wel een operatie nodig zal hebben?

    Weet natuurlijk nog niet wat er allemaal te zien gaat zijn - en of het een niche is, of verklevingen, of allebei, of dat ze niets gaat kunnen zien etc. Maar over een niche is niet zo heel veel te vinden, dus toch maar even hier een balletje opgooien omdat ik zo zit te piekeren <3 dat snappen jullie vast wel hihi.
     
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Hier waarschijnlijk een niche en helaas nog niet zwanger geraakt. Nu ronde 18.

    Er is een Facebookpagina dat niche of nichezwangerschap heet. Hier staan succesverhalen tussen en ook heel veel info!
     
    bubblybaby vindt dit leuk.
  3. lamisha1980

    lamisha1980 Fanatiek lid

    1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    Ja hier een niche en zwanger
     
    bubblybaby en Luna86 vinden dit leuk.
  4. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Zou je meer willen vertellen over je klachten, tijd van zwanger raken enz? :oops:
     
    bubblybaby vindt dit leuk.
  5. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Ik weet niet of ik een niche heb, maar... ik was mid-oktober gestopt met de pil en was erna meteen zwanger. Heb wel tussen pilstop en wat ik dacht dat mijn menstruatie was, meerdere dagen per week bruin verlies gehad met soms wat helderrode spotting.

    Mijn zoon was bijna 1 jaar oud toen we gingen proberen voor een tweede, en ik ben dus meteen zwanger geraakt. Had buiten het bruinverlies niet de spotting geen klachten.
     
    bubblybaby vindt dit leuk.
  6. stiertje88

    stiertje88 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Ik had een grote niche en werd niet zwanger (sowieso met icsi bij ons). Na een operatie nog een kleine niche over en veel minder bloedverlies en gelukkig nu wel zwanger.
     
    Luna86 en bubblybaby vinden dit leuk.
  7. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.023
    998
    113
    Vrouw
    #7 bubblybaby, 9 mei 2019
    Laatst bewerkt: 9 mei 2019
    Dankjulliewel voor jullie reacties allemaal!

    @Luna86 Ohhh dat is fijn, ik ga daar even kijken :)

    Had jij klachten van jouw niche? Ben je snel zwanger geraakt? :oops:
     
  8. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb een kleine niche en ben zwanger. Heb wel een kleine correctie aan de niche gehad, maar dat heeft niets geholpen voor wat betreft het langere bloedverlies...voor de ks ca. 6 dagen en na de ks tot vlak voor de eisprong, dus zo’n 10-12 dagen meestal.
     
    bubblybaby vindt dit leuk.
  9. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.023
    998
    113
    Vrouw
    Jij ook hartelijk dank voor je reactie :) dat doet me wel goed om te horen
     
    78Sandra vindt dit leuk.
  10. lamisha1980

    lamisha1980 Fanatiek lid

    1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    Ja ik had tussentijdse bruinverlies zeg maar paar dagen na mijn menstruatie tot de eisprong. Ik heb na mijn laatste keizersnede 3 miskramen gehad en een bbz waarvan eileider is verwijderd en nu weer zwanger. Mijn niche konden ze niet verhelpen omdat ie breed uitliep en moest t gewoon blijven proberen en gelukkig heeft t geen invloed. Hopelijk is dit voldoende info
     
    bubblybaby vindt dit leuk.
  11. stiertje88

    stiertje88 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Volgens mij ligt het ook aan de grootte en de vorm van de niche.

    Voor mijn operatie liet de hysteroscopie op cyclusdag 10 zien dat er nog bloed in de niche zat terwijl ik sinds die dag geen bloed meer verloor. Bleef dus echt achter zeg maar.
    Na mijn operatie op cyclusdag 9 een hysteroscopie gehad en toen was de niche kleiner, in verhouding breder en zat er geen bloed meer in de niche.
     
    bubblybaby vindt dit leuk.
  12. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.023
    998
    113
    Vrouw
    Oef wat heb je veel moeten meemaken, ik duim hard dat het nu allemaal goed gaat bij je <3

    @stiertje88 wat fijn!! :)
     
  13. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.023
    998
    113
    Vrouw
    Ik zit momenteel op het wachtbankje :) duimen duimen. Hoop zo dat mijn klachten mijn vruchtbaarheid niet belemmeren.

    Ik heb een vraagje. Kregen de meiden die met niche zwanger zijn geworden ook de spotting niet meer?
     
  14. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    Hallo meiden,

    Ik ben weer even terug van weggeweest, weer even een update voor iedereen die destijds zo meegeleefd hebben, zo ontzettend fijn!

    Na een halfjaar geen menstruatie gehad te hebben en negatieve testresultaten, zowel bloedtest als urine naar de gyno gegaan.
    Ik heb hier een inwendig onderzoek gehad en alles zag er goed uit. Geen baby dus dat kon ik nu ook uitsluiten. Wel apart om voor de eerste keer je eierstokken te zien haha ik zag ze rammelen!

    Na overleg met mijn gyno gestart met Primolut, 10 dagen 2x pd een tablet. Geen bijwerkingen gehad op gevoelige tepels en af en toe vlagen van misselijkheid. Nu wachten tot ik ongesteld word, kan voor het eerst zeggen dat ik uitkijk naar de rode duivels, hopelijk brengt dit mijn maandelijkse cyclus weer op gang gezien er verder niks mis is met mijn baarmoedertje, wat een opluchting!!

    Hoe gaat het met jullie?
     
  15. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb wel niche klachten gehad na 2 keizersnedes. Maar was van baby 3 toch echt binnen 1 maand zwanger.
    Baby 1 en 2 duurden respectievelijk 4 en 2 jaren ;) je snapt dat ik het nog steeds moeilijk te bevatten vind dat er echt een baby in mijn buik spartelt :eek:

    Niche is bij mij overigens nooit bewezen, maar ik had wel de typische klachten. Daarom destijds voor implanon gekozen. Maar dat is weer een ander verhaal. Hielp een tijdje wel, maar later niet meer.
     
    bubblybaby vindt dit leuk.
  16. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.023
    998
    113
    Vrouw
    #16 bubblybaby, 17 mei 2019
    Laatst bewerkt: 17 mei 2019
    Wauuuuw gefeliciteerd!! Wat geweldig :D
    Ik ben nu 7dpo en voel echt van alles, heb nog geen tussentijdse bloedingen gehad deze cyclus (als in: na mijn eisprong - en dat heb ik normaal wel), dus dat vind ik al heel wat. Ik hoop het zo, maar durf niet te hopen!
     
  17. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dankjewel!

    Wat spannend toch weer hè! Al die dingen die je voelt of denkt te voelen :p
    Wanneer ga je testen? ;)
     
    bubblybaby vindt dit leuk.
  18. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.023
    998
    113
    Vrouw
    Nou ik moet eigenlijk 20mei naar de gyn, en ook al is het dus wat vroeg denk ik dat ik daarvoor wel even een testje ga doen. En anders wilde ik eiiigenlijk de 24e pas gaan testen, want wij zijn dan in Disneyland. Als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk :p haha. Want ik ben dan al wel over mijn "nod" heen. Liever sowieso niet ongesteld in Disney hahaha :roflmao:
     
  19. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nou...zondag ben je 9 dpo. Dan kun je best een predictor early wagen hoor :D
     
    bubblybaby vindt dit leuk.
  20. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Wat lees ik hier!! :eek::D Toch een testje voor nod?
    Haha ik zeg doen. Ik wil maandag toch ook wel een testje gaan doen, dus testen we samen :p
     
    bubblybaby vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina