Wie klachten door niche en wel zwanger geworden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bubblybaby, 9 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.018
    994
    113
    Vrouw
    Hahaha, ja ik vind het geen prettig gevoel om naar de gyn te gaan zonder even getest te hebben, ook al test ik eigenlijk nooit voor 11/12 dpo positief :p toch maar even proberen voor de zekerheid.

    Spannend!! :) dan testen we idd maandag samen haha
     
    blessings vindt dit leuk.
  2. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.018
    994
    113
    Vrouw
    Ik ben net bij de gyn geweest. Eigenlijk was de gyn erg positief over hoe de baarmoeder eruit zag op de normale echo, maar hij vermoed (al was het niet te zien) dat ik inderdaad een niche heb (door mijn klachten), dus krijg ik over 3 weken een hysteroscopie en waterecho (why both? I'm not sure, maar hij noemde echt beide haha, maar goed ze zullen het dan iig goed kunnen zien). Hij vermoed eigenlijk niet dat ik problemen ga hebben met zwanger worden, maar wil het wel even goed bekijken en kijken wat we kunnen doen/of het nodig is om iets te doen. Dus dat is prettig.
    Ik voel me in elk geval fijn dat ik zo goed geholpen word en voel mij meteen serieus genomen :) Hij had het ook over vumc in het geval dat het nodig was. Ik ben iig blij.
     
    Annedore vindt dit leuk.
  3. 20122014

    20122014 Lid

    2 jul 2018
    31
    18
    8
    Vrouw
    Hier ook een Niche. Ik mag begin juli naar Amsterdam voor verder onderzoek. Ik was bij Mn eerste 2 kinderen in ronde 1 zwanger. Nu zijn we bijna anderhalf jaar bezig en 2 weken geleden de 5e miskraam gehad. Mijn eigen gyn kan niet zeggen of het door de niche komt vandaar nu door naar Amsterdam .
    Ik raak dus wel iedere keer zwanger om de 2-3 maanden maar rond de 6 weken gaat het iedere keer mis.
    Uit het bloedonderzoek kwam niets. Heb de laatste keer ook progesteron bij gehad en alsnog ging het mis.
    Heb Mn eigen al suf gezocht of een niche ook miskramen kan veroorzaken maar is vrijwel niets over te vinden.
     

Deel Deze Pagina