wie kletst er gezellig mee???zuid-holland ;)

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door naverona, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    Hoi hoi,

Ook ik ben een vrolijke jonge moeder en kom uit Nieuwpoort zuid-holland.Ik ben zo een beetje al mijn vriendinnen kwijtgeraakt toen ik heel jong van eerste zwanger raakte..je bent dan toch met heel andere dingen bezig als leeftijdsgenootjes..nu ben ik 25 en ben zwanger van de derde en toch wel een beetje op zoek naar mama's die in zelfde schuitje zitten als ik..die ook gewoon op zoek zijn naar nieuwe vriendinnen ;)

Ik heb een zoontje van 5 een zoontje van 1 en ben zwanger 36,2 van een klein meisje..Ik ga volgend jaar trouwen en woon al weet ik niet hoe lang op mezelf..

Zijn hier nog meer meiden uit zuid-holland??noord-brabant mag trouwens ook, sta er op de camping en werk er ook...

xxxxxxx

2. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Werken in de kinderopvang
    Den Bosch
    Hoi hoi,

Ik kom noord brabant en heb zo n btj hetzelfde. Ben verhuist van amstelveen naar den bosch toen ik er achter kwam dat ik zwanger was... me vriend woonde al in den bosch. Helaas hoor ik heel weinig van me vriendinnen. Mijn zoontje s nu 5 maanden en zelf ben ik 22.

Xxx

3. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    hoi hoi,

gezellig dat je meekletst.Dan heb je wel een aardige verhuizing meegemaakt zeg...hele andere kant op..
    Ik werk zelf in Giessen en woon dus in nieuwpoort en kom iedere zomer in Aalst op de camping...

Lastig he als je vriendinnen niets meer laten horen..dat had ik idd dus ook..maar ja je interesses liggen gewoon heel ergens anders nu..

xxxxx

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi meiden, ik kom ook uit zuid-holland ben nog geen mama maar heb wel een sterke kinderwens.. zijn nu in ronde 5 en ben net 21... aardig jong nog dus..
    Vind het ook leuk om met andere jonge mama's te kletsen..

Groetjes Mariahh

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    He meiden,
    Leuk dit topic! Ik kom uit omgeving Rotterdam, ben 23 jaar en inmiddels 20 weken zwanger van onze zoon. Ben al 9 jaar samen met mijn vriend, waarvan we er 3 samenwonen.
    Heb een paar goeie vriendinnen die me tot nu toe niet hebben laten vallen en het allemaal hardstikke leuk vinden. Merk wel dat ik in een ander 'leven' terecht kom, maar hoop niet dat dit ooit die vriendschap in de weg komt te staan. Stappen enz deed ik eigenlijk toch al niet meer.

Liefs!

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Hoi allemaal..

allereerst een mooi en gelukkig 2012 toegewenst aan iedereen...

ik wil me ook graag aansluiten... ik kom ook uit de omgeving rotterdam, ik ben in september 22 geworden en nu bijna 29 weken zwanger van ons eerste kindje.

we zijn afgelopen juli getrouwd, we waren die dag ook 7 jaar samen, dus 2011 was een heel bijzonder jaar voor ons. de zwangerschap en het trouwen...

nu weten jullie een beetje meer van mij haha...

merk ook wel dat ik een heel ander leven leidt dan vriendinnen.. die zijn nog van het stappen en vriendjes etc etc.. terwijl wij al best vroeg heel serieus waren, samen wonen trouwplannen, kinderwens enz

Deel Deze Pagina