Ik ben zwanger! na de 1e IUI! kan het nog niet geloven, maar dat komt door het volgende: vrijdag ochtend, NOD: test: positief. Toevallig evaluatie gesprek in zhuis die dag. Dus test mee..gyn lacht en zei datdit duidelijk was. Omdat wij vol ongeloof zaten nog een urine test gedaan daar, maar die was dus negatief...toen bloed prikken...gyn zei datik me niet druk moest maken, kan komen omdat het heeeel pril is, en dat het dus alleen met ochtendurine lukte, en de urine die ik daar inleverde was erg dun (2 mokken thee net op ja)... dag na NOD weer getest: dikkere plus morgen weer testen, en dinsdag uitslag bloed maar eigenlijk maak je mij niet wijs dat ik 2 dagen achter elkaar een + heb en dan niet zwanger ben....als er geen HcG in mijn urine zit, kan ik toch niet pos testen?
je bent gewoon zwanger hoor anders laat zo´n test dat niet zien! geniet er maar lekker van meid! na zo lang wachten! het is je van harte gegund
Gefeliciteerd meid. Eieieieindelijk is het jouw beurt! Geniet er maar lekker volop van en over 8 maanden heb je je eigen kleintje in je handen. Liefs, Anouk.
meissie, ik had je al eens gefeliciteerd, maar ik doe het hier nogmaals, eeeeeeeiiiiinnnndddeeeeellliiijjjkkk! gefeliciteerd!
Bengel snap dat het na zoveel maanden toch wel onwerkelijk is, wil je nogmaals feliciteren en dinsdag word het gewoon nog bevestigd door het ziekenhuis! Over een maand of 8 een klein, gezond wondertje in je armen.
Ik heb al op ander topic gereageerd maar meid VAN HARTE GEFELICITEERD GENIET ERVAN IS JULLIE GEGUND liefs vruchtje