wie kletst er mee, we gaan voor kindje twee!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MotherMary, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @me87, wat fijn dat je goed bent beoordeeld en mag beginnen met je eindverslag. Ooilam voel je dat het goed gaat, blijven toch spannende momenten.
    Ik ook geen carnavalsfan, dus blijven lekker thuis.

@mothermarry, mijn kleine heeft een keer een dag allerlei vlekjes gehad op benen en romp, na een dag helemaal weg. Erg vreemd, dus ik denk niet dat het echt een van de bekende kinderziekten is geweest. Is het nu al wat minder of nog niet? Gezien je prille zwangerschap misschien verstandig om even naar de huisarts te gaan..., je weet maar nooit.

Hoe is het nu verder met de kleintjes?
    M'n man sinds gister weer thuis, wat was L. blij om hem te zien! Ik natuurlijk ook!
    Qua temp op dag 9 een dip gehad en zit nu al op 37.4, weer een 10e gestegen. Nu zit ik altijd vrij hoog, maar heb nog goede hoop. Morgen m'n NOD, maar dat kan dus ook tot dinsdag zijn, heel spannend!

Fijne avond allemaal!

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Spannend Suzanne, wanneer ga je testen? ;)

Fijn dat je een goeie beoordeling hebt gehad Me87! Lijkt me ook erg zwaar met een kindje thuis rondlopen, maar je kan het vast!

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Oooh, Suzanne, spannend! Laat je het ons weten als je een testje hebt gedaan? Qua temperatuur klinkt het goed, laten weten hopen dat dat inderdaad zo is.

LindeDD, zie telkens de naam van je dochter in je banner staan, vind Dymph echt een heel leuke naam! Manlief niet, dus hij zou het hier nooit worden helaas. Maar ik vind m fantastisch.

Me87, fijn, groen licht om aan de laatste loodjes te beginnen! Altijd fijn als het einde in zicht is.

Hier is het weer een beetje beter. Mick kwakkelt nog steeds, moe, hangerig en snotterig, maar niet meer ziek gelukkig. Vlekjes zijn ook weg, dus het viel uiteindelijk wel mee.

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    MotherMary, fijn dat het beter gaat met je zoontje en dat de vlekjes weg zijn. We hadden de naam Dymph al snel, heb er alleen lang over getwijfeld omdat ik al iemand kende met die naam.

Volgens FF heb ik mijn ei gevonden en zit ik nu op 3 dpo. Ik hoop dat dat klopt!

5. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend lindDD! Goed geklust?

Wij zijn gister uiteten geweest met een wijn arrangement, dus dacht toch maar even een test doen. Helaas negatief. Zat op 12 DPO. Nog niet ongesteld maar ik heb wel krampen en temp is gezakt. Dus zal wel einde oefening zijn. Wel lekker kunnen eten met een wijntje erbij ;)

Iedereen een goed weekend gehad?

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Jammer Suzanne, maar je weet het nog niet zeker natuurlijk. Wel lekker uit eten geweest, gezellig.

Ja als het goed is hebben we wel op de goede momenten geklust. Spannend dus.

7. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Mothermary, nou laatste loodjes zijn het nog lang niet. Dit eindverslag is van 1 blok. Moet hierna nog 3 blokken haha. Opleiding bestaat uit 4 blokken haha dus ben nog niet eens op de helft. Maar wel fijn dat ik akkoord hiervoor heb. Al moet ik ergens tijd zien te vinden om eraan te werken. Deze week gaat het dat niet worden.
    Volgens mij krijgen kinderen al snel vlekjes wanneer ze koorts hebben. Dus hoefd het niet meteen iets engs te zijn. Fijn wel dat ie weer beter is.

Hoe voel jij je? Al gewend aan het idee dat er een tweede komt?

@lindeDD spannend, ei gevonden en goed geklust. nu afwachten. Ben benieuwd hoor.

@ Suzannewk, jammer zeg maar in ieder geval wel leuke avond gehad. Al ongesteld geworden of laat je lichaam je toch nog in spanning?

@ Hier, druk weekend gehad met die carnaval hier. Zaterdag smiddags naar optocht in oude woonplaats met me vader en zijn kinderen. In de avond even snel naar een verjaardag en toen vroeg naar bed. Zondag in de ochtend geklust en naar de optocht waar ik nu woon. Daarna carnavalsfeest bij vrienden maar ben alweer vroeg weggegaan om Julie naar bed te brengen. Ze heeft het echt prima gedaan, en heel de dagen der pak aangehouden hahaha. Ik zelf ben ook niet zo van carnaval, of in ieder geval t stappen niet. Zo een optocht vind ik wel leuk en ga ik ook wel verkleed. Gister en vandaag gewerkt. Nu moet ik eigenlijk de keuken gaan uitruimen want die gaan we er morgen uit halen. Ben 3 dagen vrij maar alle dagen staan al bomvol geplant met klussen.

8. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @susannewk valt nog mee dus hoeveel hij nu weg is. Inmiddels je menstruatie al doorgekomen? Ja google is verleidelijk maar vaak vind je ook wel info waar je wat aan hebt. Temperaturen ben ik niet bekent mee en lijkt me totaal niet handig. Aangezien je dat dagelijks op zelfde tijdstip moet doen en je niet eerst van bed kan. Toen wij in de mmm zaten moest ik ook voor de iui met ovulatietesten aan de gang.

@lindadd ja daar heb ik dus ook al aan gedacht. Hoop dat met de ovulatietesten te kunnen achterhalen. Fijn dat je je ei hebt gevonden. Nu afwachten, hopelijk is het gelukt.

@mothermary Hoe is het met je zoontje inmiddels? Ik vind het ook een hardnekkig virusje hier ging het precies zo. Ons zoontje heeft in december de 6e ziekte gehad. Hoe voel je je? Als symptomen?

@me toen wij bezig waren voor ons zoontje had ik ook wel een korte cyclus maar niet zo kort. Die was tussen de 22 en 28 dagen. Had toen wel elke keer een eisprong en toen we voor eerst in het ziekenhuis kwamen had ik er zelfs 2. Fijn dat het goed gaat met je opleiding en je een begin kan maken met je eindopdrachten. Je hebt nog een hoop te doen dus aangezien je in december klaar bent toch? Carnaval kennen wij hier niet zoals bij jullie denk ik. Hier geen last van.

@hier Van weekend verjaardag van vrienden gehad en die zijn ook in verwachting van hun 2e. Ging bij hun helaas ook niet makkelijk en hebben ook 2 miskramen gehad. Ben heel blij voor hun. Gister hele middag in ziekenhuis gezetten met zoontje. Moesten naar de anesthesist en kno voor controle. Alles was wel goed alleen zijn linkeroortje ff in de gaten houden en als hij koorts kreeg moest ik bellen. Laat hij nu net koorts hebben dus net maar ff gebeld en wacht op telefoontje terug. Verder was alles goed voor de volgende operatie dus die kan nu door gaan. Helaas zelf nog niet helemaal fit blijkt. Heb een mega koortst lip, hele lip is opgezet en doet zeer. Ook begonnen gisteren mijn klieren in mijn hals op te zetten en zeer te doen. Bah heb me nog nooit zo futloos gevoelt van een koortslip.

Afgelopen weekend begonnen met ovulatietesten. Helaas nog geen positieve test, en zit nu op cd 9. Maakt me heel onzeker nu. Zijn nog allerlei mogelijkheden. Of ik heb geen eisprong, of dit keer een normale cyclus of een korte lf. Ik ben benieuwd, zal helaas nog ff moeten afwachten hoe het eruit komt te zien.

9. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zien jullie wat ik zie? Vanochtend samen met m'n man k2v2 gedaan, weer negatief. Hij vertrokken naar het buitenland, ik gaan werken. Nog steeds niet ongesteld en had nog een action liggen. Hij is super licht maar staat er wel. En nu geen mannetje hier om het voorzichtig mee te delen.
    Ik vind het wel erg licht voor 17dpo

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,1 KB
      Weergaven:
      5
  10. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @panda86, zit je nu op cd9? Dan kan het vast nog even duren, maar snap je onzekerheid zo. Nog even blijven testen dus!
    Misschien toch gaan tempen om te kijken of je eisprong komt, zegt dacht ik meer dan een positieve ovu test

11. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    Oh! Wauw! SuzanneWK, ik zie hem ook! Inderdaad licht, maar ik zie wat. Spannend hoor! Nog geen menstruatie gezien? Dan is dat toch een goed teken op 17 dpo... Morgenochtend weer proberen?
    Ik duim met je mee hoor, dat zou wel heel gaaf zijn!

@panda86, jeetje wat een ziekenboeg! Waar gaat je zoontje aan geopereerd worden? Doodeng lijkt me dat, met je kind naar het ziekenhuis. Heb het gelukkig nog niet mee hoeven maken.
    Ik hoop dat je snel een positieve ovutest hebt. Als je nu geen eisprong vindt, ga je dan naar de huisarts met je korte cyclus? Wie weet kan die duidelijkheid brengen. Had je die korte cyclus ook al voor je 1e zwangerschap?

@me87 haha bij jou moet ik altijd even goed lezen over welke soort klussen jullie het nu hebben... maar ik neem aan dat het over het huis gaat, anders gaan jullie een wilde week tegemoet 😉

@hier Voel me goed. Heb bijna nergens last van, maar dat Had ik vorige zwangerschap ook niet. Dat vind ik ook weer lastig, want het is zo heel moeilijk om te geloven dat ik zwanger ben. En dit superspannende begin heb ik dus nog nooit meegemaakt, it's killing me!
    Gisteren is er iemand van MvM langs geweest, fijn dat ik daar deze keer aan mee kan doen.
    Mijn ouders en schoonouders weten het nieuws al. We wilden het eigenlijk nog niet zeggen, maar hadden het zelf nogal onhandig aangepakt... We zijn namelijk altijd heel open over onze wens geweest. En ja, daar krijg je dan dus vragen over... nou kan ik écht niet liegen tegen mijn moeder, dus maar verteld. Mick weet het nog niet. Duurt nog te lang en hoe zouden we het hem ooit uit moeten leggen als het nog mis ging? Dus We wachten nu geduldig op de 1e echo 11 maart, maar de tijd gaat traaaaaaaag...

12. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Even snel bericht in de auto. Maar ik zie en ook Suzanne. Spannend zeg. Toch super zaad haha

Hahahaha mothermary ja bij ons heeft klussen even een andere betekenis haha niet bij stil gestaan. Zou willen dat ik al over dat soort klussen kon praten. Gebeurd wel maar nog even met ontspannend doel haha

13. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ panda ik had even over de operatie van je zoontje gelezen, sorry. Wat erg dat hij moet worden geopereerd. Buisjes omdat ke het over kno had?
    @ mothermary wel fijn dat je niks voelt, maar idd dat maakt het begin misschien wel nog spannender. Ik moest al minder gaan werken met 12 weken ivm BI, dus ben benieuwd hoe dat deze keer gaat. Ze zullen op m'n werk wel niet erg blij zijn. Directe collega's wel maar baas door te weinig personeel en personeelsstop minder. Maar goed, eerst maar eens kijken of de test oploopt. Morgen sla ik even over, zaterdag weer. Ben benieuwd..

@me87, jij kan het woord klussen vast niet meer aanhoren ;);)

14. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @suzannewk jeetje je maakt het wel spannend, ik zie het streepje ook. Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik zou echt in de verleiding zijn om morgen weer te testen. De ene is wel weg van de action test en de andere niet, ik heb er geen ervaring mee. Temperaturen is denk ik niet voor mij weg gelegd aangezien ik niet elke dag om hetzelfde tijdstip wakker ben. Toen wij in de mmm zaten heb ze het daar ook nooit over gehad, moest het toen ook met ovulatietesten doen. Gelukkig is de operatie een kleine ingreep, leuk is het niet maar doet er weinig aan. Hij is 5 januari al geopereerd aan zijn neusamandelen en heeft buisjes gekregen. Moesten naar de kno voor controle daarvan. Hopelijk krijg je deze zwangerschap geen bi. Hoe groot is die kans bij een volgende zwangerschap?

@mothermary Zoontje word 2 maart geopereerd aan een cognitale triggerduim. Hij staat nu gebogen en wil niet meer recht. Heeft hij tussen keukenkastje gehad. Is iets wat vroeg of laat gekomen was het zij door een bal er verkeerd op of iemand die per ongeluk om was gaan staan. Wat goed dat je mee doet aan mvm. Ik zou het ook niet kunnen liegen hoor. Bij ons weten sommige het wel maar het is niet dat ik het van de daken schreeuw. Zeker spannende tijd zo, hopelijk is voor jou snel 11 maart. Willen jullie het geslacht ook weten? Ik hoop ook dat ik snel een positieve test krijg. Ook vanavond niet helaas. Ik ben heel onzeker nu. Ik twijfel zelf of ik niet nog een cyclus af ga wachten. Voor me zoontje ook wel een korte cyclus gehad maar die was tussen de 22 en 29 dagen geloof ik. Had toen altijd heel duidelijk een eisprong en zelfs wel eens 2 (komen ook 2-lingen voor in mijn familie).

@me87 ik las jou berichtje net zoals mothermary en toen dacht er nog eens overna en dacht ow ze bedoelt vast het echte klussen. Wij noemen het ook wel hobby-en hier haha.

15. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ panda86, jeetje wat heeft je kleine al meegemaakt op medisch gebied. Hopelijk gaat de volgende operatie voorspoedig en dat dit de laatst mag zijn voor heel wat jaartjes!

Als je idd veel wisselend opstaat is tempen niet handig. Dan toch maar de ovu testen.
    Wat betreft de zwangerschapstesten van de action, de eerste deed het niet eens goed, dus was er eigenlijk ook niet zo over te spreken, had ze een keer gekocht omdat ze zo goedkoop zijn. Maar nu was de k2v2 negatief en action toch positief. Dus ga toch nog maar een doosje halen om te kijken of hij oploopt. En dat terwijl iedereen hier zo te spreken is over k2v2, dat hij zo gevoelig is. Hopelijk is het geen vals positieve test..

16. Vek

Vek Actief lid

10 mei 2013
    154
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik ook nog bij jullie aanhaken?
    Ik begin deze maand voor baby 2!

17. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    Natuurlijk mag je aanhaken Vek, gezellig! Spannend! Washington het bij je eerste zwangerschap snel raak?

@suzanneWK, en al testkriebels voor morgenochtend? Spannend hoor! Ik hoor juist van de actiontesten wel vaker dat ze valse streepjes geven, hopelijk is dat bij jou niet het geval. Heb je weer actiontesten gehaald of kv2v5?

@panda86 wat sneu voor je kleine man dat hij geopereerd moet worden. Is dit iets wat hij vaker op kan lopen, aan andere vingers misschien? Of Is het echt de duim die gevoelig Is?
    En heb je je ei al gevonden? Hoop het!

Hoe Is het met de andere dames? Al meer eieren in zicht?

Hier beginnen wat symptomen de kop op te steken. Vandaag heel de dag misselijk geweest. Niet heel erg, maar zo'n weeïg gevoel en af en toe sterker, maar meer dan kokhalzen is er gelukkig nog niet gebeurd.
    Ik baal wel van de timing, heb morgen een feestje voor vriendinnen en zou me uitsloven in de keuken. Normaalgesproken word ik daar heel blij van, nu vooral misselijk... Ging vandaag al wat voorbereidingen treffen en werd er echt niet lekker van. Ik hoop niet dat het morgen erger is, dan krijg ik dat koken niet eens voor elkaar!

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ suzannewk, spannend morgen, ik houd het hier in de gaten.
    Jammer zo vroeg al bi. Ik heb er heel de zwangerschap geen last van gehad dus weet niet hoe t voelt en kan me er niks bij voorstellen, maar lijkt me erg vervelend om al vanaf 12 weken minder te moeten werken en kunnen doen.

@ panda, ik heb vorige keer ook 3 maanden getemperatuurd. Gewoon om te kijken hoe dat was en om het alvast te hebben mocht ik in mmm terecht komen. Ik werk vet onregelmatig dus was ook elke dag op ander tijdstip wakker maar toch had ik gewoon mooie kaartjes. Tempte gewoon wanneer ik voor de eerste keer wakker werd in de ochtend. Voordat ik opstond natuurlijk. In nachtdiensten was me temp wel ietsje hoger maar ook dat tempte ik dus rond 16.00 net voor ik uit bed kwam. Het gaat erom dat je tempt wanneer je lichaam in rust is.
    Vervelend zeg operaties bij zo'n kleine.

@ vek welkom gezellig dat je meekletst.

@ mothermary. Hier vandaag ei in zicht haha. Heb geen ovulatietesten of thermometer nodig. Gisteren veel rekbaar slijm en voelde voor de gein aan baarmoedermond nou dag voel je dus echt goed haha. Vanmorgen flink pijn in linkeronderbuik. Iets daarna niet meer dus hij is gesprongen haha. Wel handig zo. Maar mag er nog even niks mee doen haha. Dus vriend dat ook duidelijk gemaakt gister tijdens klussen haha. Zou t nu in de goede concept gebruiken 😜

Balen zeg je misselijkheid. Maar helaas t hoort erbij. En mij had t dan weer ff bevestiging haha.

@ hier. Druk dus wat ik al had gezegt met de verbouwing. Zal t zo maar noemen. Keuken is eruit en de tegelvloer daar nu ook dus het is een zooooooi en stof. Zal foto plaatsen haha. Maar goed doel he. Komende week moet ik naar school (lees 100 km verder 2 dagen achter elkaar) dus mogelijk blijf ik daar overnachten. Vorige keer ook gedaan maar was noodgedwongen want openbaar vervoer reed niet terug haha. Maar ik twijfel nog wat ik nu doe.
    Ben nu in ieder geval bezig met voorbereidende opdrachten en presentatie.

19. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig Vek, welkom!

@mothermary, balen van je klachten, hopelijk is het nu wat minder.
    Moet je op het feestje nu ook redenen gaan bedenken waarom je geen drankje drinkt, of 'de Bob-smoes' gebruiken, of weet iedereen het al?

WoW me87, das een behoorlijke foto! Daar gaat echt veel
    Werk in zitten, respect! Voor je eigen rust zou het best goed zijn om bij je school te blijven voor een nachtje, kan je mooi aan je opdrachten werken en blij slapen. Of staat de bouw dan stil?

Hier net weer een test gedaan. Zowel de kruidvat als de action. Nu beide positief maar niet erg overtuigend. De kruidvat krijg ik amper op de foto. Maar 2 vals positieve van action lijkt me ook niet toch? Nu weinig drinken en straks naar de winkel voor een clearblu

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,7 KB
      Weergaven:
      3
  20. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verkeerde foto, deze is iets duidelijker. De action lijkt nu lichter dan 2 dagen geleden

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,1 KB
      Weergaven:
      3

Deel Deze Pagina