wie kletst er mee, we gaan voor kindje twee!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MotherMary, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @vek mooie ovulatietest, dat word klussen.

@me goed dat je je in hebt weten te houden verder. Ik snap je helemaal hoor. Zijn mensen bij dat je denkt nou was misschien beter als jij geen kinderen kon krijgen. Beetje grof maar in sommige gevallen helaas wel waar. Ik snap dat jij het vooral juist wel wilt nu haha. Ben je trouwens niet bang dat je eerder moet stoppen met werken en het afronden van je opleiding uitgesteld moet worden? En je zult denk ik ook max 4 week voor de uitgerekende datum met zwangerschapsverlof gaan.

Schoentjes koop ik waar ik iets kan vinden. Ik zal niet snel zoveel geld uitgeven aan schoenen, zeker niet voor N omdat hij ze niet lang zal dragen. Voor mezelf zal ik het ook niet snel doen. Wat een mooi meisje. Ik zie dat mijn zoontje 2 dagen ouder is als haar. Fijn dat ze het naar haar zin heeft bij het nieuwe kdv. Wat een drukte, maar voor je het weet is alles klaar. Tja verbouwen loopt altijd weer anders als gepland. Wel fijn dat je het in 1 keer goed kan doen, zit je er later niet nog een keer mee.

@meisje, ik snap je volledig. Lastiger situatie, ben benieuwd of de situatie zal veranderen. Komt voor mij over dat je eigenlijk al wel klaar bent met de relatie.

@lindadd wauw wat een mooie test. Van harte gefeliciteerd!! Hoe voel je je, had je het verwacht?

@hier zoontje is vandaag aan zijn duim geopereerd. Alles is goed gegaan. Wel na de operatie op de ok nog heeft hij zijn infuus er gelijk uitgetrokken haha. Hand zit nu helemaal in verband, volgende week donderdag mag het er pas af. Hopelijk gaat hij het verband laten zitten. Verder hier op wachtbankje, verwacht niks.
    Nog ff een vraagje. Ik had vorige week woensdagavond een postieve ovu test. Moet ik daar dan 14 dagen bij optellen? Ik had donderdag en vrijdagochten last van eipijn dus ik twijfel of mijn nod 11 of 13 maart is.

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ panda, fijn dat de operatie goed is gegaan. Lastig dat verband ja haha
    Wat betreft je NOD. Ik tel 14 dagen op vanaf eipijn. In principe is je lh op zijn hoogst 24-48 uur voor je daadwerkelijk eisprong. Dus dat slaat positief uit.

Ik moet nog 1 maand wachten en dan maakt het qua opleiding niet meer uit dat ik zwanger zou zijn. Daarom wacht ik ook nog. Ik heb 14 december mijn laatste schooldag en dan 14 januari diplomauitreiking. Als ik over een maand begin en ben eerste ronde zwanger zou ik ergens 6 januari uitgerekend zijn. Dus als het goed is kan ik dan gewoon alles op school afronden. En verwacht niet dat t eerste ronde raak is. Maarja je weet nooit.

Ik lig nu net in bed. Eerste nachtdienst zit erop. Nog 3 te gaan. Ga nu lekker slapen.

3. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Oh en panda ik was trouwens 29/9 uitgerekend. En jij? Ik hoop toch wel voor die tijd of zeker ng in september te bevallen maar nee werd toch oktober haha.

4. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @me, ik dacht dat zelf ook wel maar toch ff bevestiging van anderen haha. Dan ga ik maar uit van de 13e. Je zult net zien dat het de 1e rond wel raak is haha. Ik ben benieuwd. Ik was 11 oktober uitgerekend. Ik ben met precies 38 weken ingeleid ivm diabetes en afnemende insuline behoefte. Wat kon duiden dat de placenta zijn werk niet meer goed deed. Ik ben op vrijdag begonnen met een ballonnetje en heb er 3 gehad. Uiteindelijk maandagochtend had een co gezegd dat hij er net wel net niet bij kon om de vliezen te breken maar gingen toch beginnen. Verloskundige kwam ivm wisseling dienst. Ja we gaan toch nog met een gel beginnen, toen werd vl woest. Heeft zelf nog onderzoek gedaan en de gel maar snel opgeborgen en de vliezen gebroken. Ben dus 30 september bevallen, was heel blij met september haha. Wij kregen op 1 oktober een relatie dus vond ik niet zo leuk om te bevallen. Ook is vl, schoonmoeder en schoonzusje jarig in oktober en zijn schoonouders ook in okt getrouwd.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Linde proficiat!! En ronde 2 al, super :D

Hier nog steeds weinig veranderd. Gisteren met mijn mama erover gehad voor het eerst. En ze zei dat ze al maanden tegen mijn papa zegt dat ik er niet gelukkig uit zie :$ mama's weten echt altijd alles...! Nog voor ik het zelf weet (heeft ze al heel vaak bij mij gehad en ze heeft het altijd juist!) Dus nu weet ik wel vrij zeker dat het gewoon niks gaat worden, ouders vinden hem ook totaal niet bij mij en zelfs mijn familie passen. Wij zijn allemaal vrij positief ingesteld en hij kan over kleine dingen zich echt enorm druk maken en dat is zo vermoeiend...

Hij gat 13 maart nog in behandeling om emotionele blokkades uit zijn lijf te helpen, ik ga dan nog mee en zal hem die dagen erna nog wel steunen (heb dat zelf ook laten doen en is best zwaar, ik kon dat alleen verwerken maar hij staat emotioneel zo zwak dat hij daar alleen niet doorkomt) en daarna zal ik wel zien... Maar denk niet dat we nog 2 maand samen zullen zijn. Blijft nu even zo om hem Door die ene periode te helpen en dan vind ik het wel genoeg geweest denk ik :( Hoe stom ook... Wil niet liever dan gelukkig zijn samen met iemand. Ben dat alleen ook maar is toch fijn als je dat kan delen. Maar ja....

6. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh meisje89, dat klinkt zwaar. Wel erg lief van je dat je jem deze periode door helpt. Maar denk ook aan jezelf, moet niet ten koste gaan van jou..
    Zo te horen heb je een goede band met je moeder. Dat is fijn! Helaas heb ik niet z'n band met mijn moeder. Begrijp me niet verkeerd... We kunnen goed met elkaar opschieten en ik kom er vaak maar ze heeft nooit echt kunnen inschatten wat mijn zus en ik emotioneel gezien nodig hadden. Maar gelukkig is het wel goed gekomen met ons ;)

7. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het verder met de 2 zwangere onder ons? Hopelijk nog niet te veel kwaaltjes? En al naderende NOD's?
    Ik vandaag een bijna positieve ovulatietest, zal morgen wel helemaal positief zijn. Vanavond nog gezellig gemaakt ;) nu lekker weekend dus zal de komende dagen ook wel goed komen. Dan op het wachtbankje

8. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ panda? Hoe is het met je zoontje? Heeft hij veel last gehad afgelopen dagen? Hopelijk niet en is hij het snel weer vergeten!

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik heb er 4 nachtdiensten op zitten en ben kapot. Vanacht 2 bevallingen gedaan haha. Leuk 1tje in een kwartier haha. Andere duurde wel langer. Nu lekker tot woensdag vrij.
    Gisteren ongesteld geworden. Cyclus van 27 dagen dus ben weer tevreden. Dit is de laatste maand dat we opletten tijdens eisprong daarna maakt t niet meer uit. Dus ben heel benieuwd.

Fijn suzanne positieve ovutest. En ook nog je kansen kunnen benutten haha.

10. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @suzanne gaat goed. Hij doet alles met zijn handje ondanks het verband. Lijkt er ook geen pijn aan te hebben. Is me tot nu toe heel erg mee gevallen. Fijn een positieve ovutest. Nu afwachten dus.

@meisje moeders hebben alles door he haha. Ben je niet bang dat het emotioneel nog zwaarder zal zijn als jij daarna een einde aan de relatie maakt?

@hier zo balen. Vandaag ongesteld geworden. Een cyclus van 26 dagen dit keer. Ik had woensdag de 15e een positieve ovutest en donderdag en vrijdagochtend nog eipijn. Iemand die mij ff kan helpen wat mijn lf nu is? Als ik uit ga dat mijn eisprong die vrijdag is geweest en vandaag niet mee tel kom ik op 9 dagen. Baal flink had gehoopt op een normale cyclus dit keer. Zit nu heel erg in twijfel toch nog een maandje aanzien of nu al naar de ha voor een doorverwijzing?

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik was voor je aan het rekenen panda maar ik snap het niet. Woensdag de 15e is er niet. Of bedoel je op je 15e cyclusdag? Dan had je op dag 16-17 nog eipijn? Vrijdag ochtend lijkt het mij dat ie dan gesprongen is aangezien je nog pijn had. Dus dan is zaterdags 1 dpo. Dan zit je zondag, gisteren dus idd op 9 dpo. Dat is kort idd. Maar heb jij tussendoor anticonceptie gebruikt? En was die korte lf de vorige keer ook het probleem? Ik denk namelijk dat ze je niet zo snel gaan helpen na 3 maanden of heb ik dat fout? Als je anticonceptie met hormomen hebt gebruikt kan het goed zijn dat je lichaam ff weer moet wennen. En dan vind ik een cyclus van 26 dgn al veel beter dan 20 dgn. Misschien heeft het even tijd nodig. Daarnaast lijkt mij via het ziekenshuis zwanger worden niks. 'Maar dat is natuurlijk jou eigen keus.

Fijn dat de operatie van je kleine is meegevallen.

12. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @me87 sorry heb wat typfouten zie ik. Het had woensdag de 25ste moeten zijn (cd 16). Die vrijdagochtend nog eipijn gehad (cd 18) dus dan is cd 19 1dpo. Eerste dag van de menstruatie tel je niet mee toch? Aangezien de menstratie gister begonnen is dan is mijn lf 8 dagen.

Na mijn zwangerschap ben ik de weer aan dezelfde pil gegaan die ik daarvoor ook 4 jaar gebruikte, cerazette. Toen we voor ons zoontje bezig waren had ik geen korte lf, er is geen oorzaak duidelijke oorzaak gevonden. Wel was ik diabetes patient, kan het nu zonder medicijnen en ik had toen we bezig waren met zwanger worden een wat traag werkende schildklier, was op randje van wel of geen medicatie. Tijdens de eerste iui toch daarvoor medicatie gekregen aangezien het zwanger worden niet lukte. Mijn gyn heeft na de bevalling gezegd dat we na 3 maanden weer mogen komen als het zelf niet lukt. Hij vond het niet nodig om het een jaar te proberen voor we weer mochten komen. Tja ik vind lastig ziekenhuis is idd niks maar op deze manier verder gaan als niet gaat lukken is ook slopend, zeker nu ik weet dat ik een korte lf heb.

13. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen dat je ongesteld bent geworden panda86! Hopelijk is het niet nodig weer terug naar de gyn, maar iig wel fijn dat je zo snel weer mag komen.

Lang niks gehoord van morhermary, hopelijk is ze niet erg ziek!

14. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ me87, we hebben de kansen deze keer goed benut! Hopelijk tot een mooi resultaat.
    Fijn dat dit de laatste maand is voor je, bijna voor het echte werk gaan! Je bent zo te horen wel mooi regelmatig qua cyclus?!

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    #135 me87, 9 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2015
    Haha mooi dat de kansen goed benut zijn. Nu wachten. Dat is zoo shit he. Ik duim voor je!

Ik ben idd heel regelmatig. Mijn cyclussen sinds stop pil maart 2012 staan in me handtekening. Na bevalling niet aan anticonceptie gegaan. Wel borstvoeding gegeven dus lang niet ongesteld geweest. Maar sinds laatste maanden borstvoeding weer super regelmatig. Het beste zou zijn als we nog een maandje zouden wachten maar kan nu al niet meer wachten haha. Dus we zien wel. Verwacht toch niet dat ik meteen zwanger wordt. Merk nu dat ik wel super ongeduldig wordt haha. Kom meer hier weer op t forum enz.

Gisteren met dat lekkere weer maar vrij genomen van het werk in huis. Op de fiets naar terras gegaan waar we vrienden tegen kwamen met kleiner kindje. Toen we naar huis gingen kwamen we schoonouders tegen dus daar ng ff in de tuin gezeten. Toen snel naar huis want we zouden bij vrienden eten aangezien we geen keuken hebben. Julie was kapot haha. Vrijdag en zaterdag avond ook al verjaardagen gehad dus laat in bed. Ze heeft het vanmiddag ff ingehaald. Sliep ipv 1,5 uur 3,5 uur. Wist ik dat maar van tevoren. Dan was ik flink opgeschoten ent school maar voor een uurtje hoef ik niet te starten. Achjah. Hierondern impressie van de dag haha

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @Me87: lekker weekend gehad zo te lezen en te zien :).
    Fijn dat jullie binnenkort er ook echt voor kunnen gaan.

@Panda: dat is wel een erg korte LF... Dan zou ik toch niet te lang wachten met naar het ziekenhuis te gaan.

@Suzanne: vandaag je eisprong zie ik. Daarna dus ook op het wachtbankje.

Hier gaat alles goed. Hele dag misselijk, maar ja hoort er bij hè :).

17. Vek

Vek Actief lid

10 mei 2013
    154
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste allen: ongesteld geworden hier! Dus deze maand ook een erg korte LF maar ben blij dat na pilstop de boel weer op gang lijkt....ik wijt het daar ook maar even aan!

Als ik jou was @panda zou ik er ook niet lang mee wachten, maar dat had ik geloof ik al eens gezegd en heeft ook erg met mijn eigen ongeduld te maken...
    @ suzanne: succes op het wachtbankje weer!

18. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrrr heel verhaal getypt met m'n telefoon, gaat niet erg snel en alles weg. Poging 2 ;)

Ziet er uit als een super lekker weekend me87! Was ook heerlijk met die zon. Wij zondag naar de dierentuin geweest.

Balen van de misselijkheid lindeDD. Hopelijk gaat het snel over! Ook echt moeten overgeven of dat niet? Verder nog geen andere kwaaltjes?

Ik idd op het wachtbankje, wat duren de dagen dan lang! Vandaag temp stijging van 0.4 dus gister zeker m'n ei gehad. Beide gistermiddag eerder van werk thuis gekomen voor een laatste poging ;) hopelijk was het niet voor niets.

Mijn arme mannetje ziek vandaag. Hele dag overgeven en diarree. Heeeel veel wassen gedraaid. En dan huilt hij ook niet als het in de nacht gebeurt. Kwam vanochtend op z'n kamer en z'n hele bed lag vol. Door de zurigheid allemaal plekken in z'n gezichtje gebeten. Middagslaap zelfde verhaal. De stoffen bank heeft er ook meerdere keren aan moeten geloven. Nu slaapt hij en hopelijk morgen een betere dag.

19. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Vek, wel eens Tarwekiemolie geprobeerd om je lf te verlengen? Ik was bij m'n zoontje meteen zwanger toen ik er aan begon, nu 2e poging ermee, geen idee of het echt helpt maar proberen waard?

20. Vek

Vek Actief lid

10 mei 2013
    154
    0
    16
    NULL
    NULL
    @susanne, nee nooit gebruikt maar eerder was mijn lf een dag of 12-13 dus was prima, ik wacht nog even hoe het verder gaat komende tijd!

Deel Deze Pagina