wie kletst er mee, we gaan voor kindje twee!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MotherMary, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @me jullie hebben een fijn weekend gehad zo te zien. Spannend dat jullie nu echt kunnen gaan beginnen. Zul je zien dat je wel gelijk zwanger bent haha.

@lindadd vervelend van de misselijkheid maar hoort erbij. Wanneer heb je de eerste echo?

@vek balen dat je ongesteld bent geworden. Hoe kort was jou lf?

@suzanne ben benieuwd, hopelijk gaan die wacht weken snel voorbij. Hoe is het vandaag met je zoontje? Beterschap.

@hier heb contact gehad met de praktijkondersteuner ivm controle van mijn diabetes. Heb met haar ook besproken over een 2e en mijn cyclus. Gezien het mijn medisch verleden vond ze het wel verstandig als ik dit onder begeleiding ging doen en toch langs de ha moest. Heb voor maandag een afspraak staan dus ben benieuwd. Als ik door verwezen word ben ik ook zo weer 2 week verder denk ik en is deze cyclus ook al bijna om.

2. Vek

Vek Actief lid

10 mei 2013
    154
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Panda,

Mijn LF was nu maar een dag of 7, eerder (vorige keer toen ik zwanger raakte) wel een dag of 12. Nu was dit de eerste ronde na stoppen met de pil dus ik zoek er nog niks achter hoor... Succes bij de huisarts in ieder geval!

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Even niet hier geweest, zie dat er weer ongesteld zijn en nog op de wachtbank zitten. (Ben op gsm dus namen terug zoeken is effe moeilijk, sorry!)

Panda hoe gaat het met je zoontje intussen?

Hier nog steeds slecht, maar gisteren aangegeven dat ik wil dat ie gaat... heb ook een donor gevonden en heb dat ook gezegd. Hij vindt me egoïstisch dat ik alleen een kind wil terwijl hij moeite wil doen voor een gezin. Maar ik kan gewoon in zo'n situatie niet aan samen kindjes krijgen denken. Er is te veel gebeurd en ik kan dat risico niet nemen om opnieuw een kind op te voeden die moet wisselen tussen mama en papa. Dan beter alleen.

Had net even gekeken naar vorige cyclussen en ben blijkbaar wel vrij regelmatig. Cyclussen van 29-31 dagen ongeveer en eisprong rond dag 16-17. Had gisteravond volgens mij eipijn dus dan was eisprong gisteren toch of is die dan vandaag?

4. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verstandige beslissing denk ik, hoe moeilijk hij ook is!
    Ja dan kan je zeker je eisprong hebben gehad. Kan je deze maand al beginnen met de donor? Mag ik vragen hoe je toch zo snel een donor hebt gevonden?

5. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je weten hoe je afspraak is gegaan bij de huisarts? Hopelijk alleen maar positief en groen licht!

Luca is al heel wat dagen aan het overgeven maar hij
    lijkt nu te herstellen. Helaas is hij afgelopen donderdag gevallen waardoor z'n voorstandje los zit, nu kan hij amper eten. Moet alles pureren maar dat wil hij niet. Vandaag 2 boterhammen op en een half banaantje. Niet handig nu hij moet herstellen van de griep. Geef m dus maar flesvoeding ernaast, anders krijgt hij amper voedingsstoffen binnen, maar ben er eigenlijk geen voorstander van

6. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @meisje89, met mijn zoontje gaat alles goed. Hij gebruikt zijn duim weer vollop. Hechtingen beginnen nu langzaam aan op te lossen. Jammer dat hij zo reageerde. Ik vind je niet egoïstisch wat dat betreft. Hij zag het blijkbaar anders voor zich dan jou maar een relatie moet wel goed zitten als je aan kinderen begint. Woont hij nog bij jullie of hij inmiddels al weg? Wow zo snel al een donor? Hoe heb je die gevonden en wanneer kun je beginnen?

@suzannewk, He bah vervelend dat je zoontje zo ziek is die heeft het goed te pakken gehad dus. Jammer van dat tandje, al contact gehad met de tandarts? Weet niet meer precies hoe oud hij is. Hij is zoontje ook tijd geleden gevallen en is een stuk van zijn voortand afgebroken. Vind best wel zonde maar het is niet anders.

@de zwangeren lindadd en mothermary hoe is het met jullie? Hebben jullie al een datum voor de eerste echo?

@hier bij de ha geweest vanmiddag. Had het idee dat ze me eerste wilde weg sturen omdat we nog maar zo kort bezig zijn, waar ik wel beetje bang voor was. Toen keek ze in de computer en zei ze owh je bent nog niet eens zolang weer aan de pil, en dat ik ook nog de minipil slik. Ze vond het ook wel vreemd dat ik zo'n koortslip enzo krijg tijdens de menstruatie en een korte cyclus heb. Ook nog aangegeven dat de gyn heeft gezegd dat ik na 3 maand terug mocht als niet gelukt was. Heb nu dus een verwijzing voor de gyn. Zal binnen een week een brief krijgen voor een afspraak nu maar afwachten wanneer ik terecht kan. Was eigenlijk geneigd om zelf te bellen om die afspraak te maken haha. Ben bang dat ik een dag/tijd krijg wat niet handig is.

7. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ panda86, wat fijn dat je huisarts positief reageerde en ook meteen een verwijzing heeft geschreven. Als ik jou was zou ik gewoon bellen, de datum die ze toesturen komt idd bijna nooit uit.
    Luca is nu precies 21 maanden. Idd bij tandarts geweest, ze schrok wel een beetje hoe los hij zat. Maar het gaat goed en naar mijn idee zit hij wel wat vaster. Nu maar hopen dat het zo blijft.

@ allen, heb zoooooooooo'n behoefte om te testen. Zit nu op 7dpo, dus het slaat nergens op. Ik heb het ook niet gedaan en hoop het nog zeker 5 dagen vol te houden, maar wat kruipen de dagen voorbij nu!

8. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Even snel berichtje. Lees nog wel mee maar ff super druk. Ze zijn hier flink bezig geweest alles te stucen haha. Dus een en al zooi, stof en weet ik veel wat. Maarja niet leuk een woonkamertje haha. Dus op zolder wat geinproviseerd. Vandaag was t gelukkig af. We moesten ook wel ff door werken. Volgende week komt de keuken en daarna de vloer dus dan is t als t goed is af. Maar moet alles nog ergens schilderen. Ik heb morgen of overmorgen eisprong laatste keer dat we op moeten letten.

Morgen moet ik weer naar school dus ga weer naar Maastricht en overnacht daar ook. Eigenlijk totaal geen zin maarja moet.

@ Suzanne. Ik snap je helemaal haha. Die dagen gaan idd erg langzaam. Maar houd vol. Je hebt er niks aan om nu al te testen als alleen maar meer onzekerheid. Staat er nu wel heeeeel licht iets? Of niet?? Pff verschrikkelijk.

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Panda: fijn dat je meteen een doorverwijzing hebt gekregen. Hopelijk kan je snel in het zh terecht.

@ Suzanne: spannende week voor jou. Geduld wordt weer aardig op de proef gesteld ;). Wat naar dat je zoontje zo ziek was en nu dat tandje... Kan dat vanzelf weer vast groeien?

Hier gaat alles goed. Heb volgende week donderdag intake bij de vk en dan ook gelijk een echo. Vind het heel spannend!

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja inderdaad, had het natuurlijk liever anders, maar was sowieso al moeilijk omdat ik alles opgaf voor hem, en dan krijg je dit. Nee dan hoeft het niet meer.. Wie weet ooit relatie terug als hij weer zichzelf is en als we beide rust gehad hebben. Maar een kind van ons twee zal er nooit zijn.

Had erover met iemand die ik ken, en die bood zich aan! :) heb dus flink geluk gehad! Hij wil wel anoniem blijven dus zal naar buiten toe aangeven dat ik donor van het ziekenhuis heb. Rest heeft er geen zaken mee eigenlijk wie de donor is. Als ik dat weet en de kleine achteraf een idee moest die er ooit naar vragen, dat is meer dan genoeg.

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Suzanne wat zielig voor je zoontje! En vervelend inderdaad dat lange wachten :p nog even volhouden!

Panda fijn dat jouw zoontje weer wat beter is. Donor verbaal heb ik net gepost ;) en beginnen volgende maand. Ex woont nog steeds bij mij. Vindt niks en kan bij niemand terecht maar hoop echt dat ie snel weg is. Is echt niet leuk zo en voor mijn zoontje ook niet goed. Had gehoopt dat ie dit weekend weg zou zijn (dan is zoontje bij ex en zal die er weinig van meekrijgen, is beter voor hem) maar ja hij heeft geen nieuw appartement *zucht*... al die stress nu, word er niet goed van.

Me vlot goed precies in jullie huis? Even kamperen en dan binnenkort alles nieuw, dat is wel heerlijk denk ik. Hou dat maar voor ogen als je op zolder zit :p

12. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ linde. Fijn dat het goed gaat. Spannend zo'n eerst echo altijd he.

@ Suzanne. Ooooh je geduld wordt echt op de proef gesteld. Ben zo benieuwd. Net als jij waarschijnlijk haha. Ik duim voor je en houd t hier in de gaten.

@ meisje89. Goed dat je voor jezelf en jou gezinnetje kiest. Apart dat zo iemand zich opeens aanbied haha, fijn voor jou wel natuurlijk. Misschien stomme vraag maar hoe ga je het doen. Ovulatietesten en dan hem laten weten? Komt ie dan wt brengen of hebben jullie Sex? Of ga je het via ziekenhuis doen. En wel benieuwd maar snap als je er geen antwoord op wilt geven.

@ hier. Weer 2 dagen in Maastricht geweest. Lekker om weer thuis te zijn maar nog veel lekkerder dat komende week in aantocht is. T is ng wel ff doorbikkelen want er moet nog een deel vloer uit en wordt morgen geëgaliseerd. Dus vriend en ik gister avond gestart. Zit die vloer toch echt ramvast geplakt dus is zwaar werk. Maarja. Vind t ook leuk om te doen. Morgen komt een oom helpen schilderen, hij is schilder dus gaat net wt makkelijker dan dat wij het doen. En alle hulp is ff meegenomen. Zondag komt een andere oom helpen schilderen. Maandag wordt dan keuken en vloer geleverd. En dinsdag keuken geplaatst. Je snapt natuurlijk dat ik wil proberen het verfwerk in keuken klaar te hebben voor die tijd. En dan woensdag en donderdag komen ze vloer leggen en hoop ik dus ook dat ik dinsdag nog ver kom met verven. Liever voordat de vloer er ligt natuurlijk dus dinsdag ga ik heel de dag met me moeder schilderen. Hopelijk redden we het anders moet nieuwe vloer helemaal afgedekt worden enz. Ben zo benieuwd hoe t er allemaal uit komt te zien. Vrijdag is t klaaaaaaar.

Trouwens in Maastricht flinke eipijn gehad. Dat was dan de laatste eisprong die we niet benutten. Volgende eisprong gaan we ervoor. Spannendddd

13. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @suzannewk hoe is het nu? Heb je al klachten? Of toch stiekem al getest?

@me87, fijn dat het de verbouwing bij afgerond is. Hopelijk lukt alles volgens plan. Heb je je in kunnen houden om geen contact te zoeken met je ex? Spannend dat jullie volgende maand er echt voor kunnen gaan.

@lindadd spannend die eerste echo. Laat je weten hoe het was?

@meisje vervelend dat hij er nog steeds is. Er vervelend dat hij nog bij je woont, lijkt me ook erg ongemakkelijk. Waar woonde hij voor jullie een relatie hadden dan? Heb je ook een afspraak gemaakt wanneer hij uiterlijk weg moet zijn? Fijn dat iemand aan heeft geboden als donor. Ik ben ook wel benieuwd naar hetzelfde wat me87 vroeg.

@hier ik kan volgende week donderdag al terecht. In de brief stond dat de partner ook mee moest, en dat er een bijlage bij zat met een vragen formulier en retour envelop maar die ontbrak dus. Ook was de tijd niet heel handig dus gebeld of het ook anders kon. Helaas kon dat niet, er zijn maar bepaalde data's en tijden voor de fertiliteit. De arts die ik voor mijn zoontje had is er niet meer, nu doet iemand anders het. Ik ga dus maar gewoon heen op de afspraak van komende donderdag anders word het 9 april pas. Verder ben ik nog steeds niet fit en baal daar zo van. Ik heb heel weinig energie op moment. Ook woensdag weer bij de fysio geweest en die heeft me flink gepijnigd. Mijn bekken staan nog steeds scheef, loop al ruim een jaar bij de fysio. Mijn rug is ook flink blauw van de behandeling. Heb het gevoel alsof er 100 kilo aan me bekken hangt.

Hier vandaag de eipijn begonnen pfff ik lag wel ff kromp vanmiddag. Ben benieuwd of ik er morgen ook nog mee geplaagd ga worden. Ik hoop dat mijn lf wel wat langer is anders heb ik volgend weekend mijn menstruatie en dan gaan we een weekendje weg, niet erg fijn.

14. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu maar heel even om te reageren, dus begin maar even met de laatste reactie's ;) wat vervelend dat je nog steeds niet lekker bent. Griep-achtige klachten nog?
    Wat betreft je bekken, word je alleen gemasseerd of ook soort van gekraakt waardoor je houding wordt veranderd? Manuele therapie. Ik heb nl ook maanden na bevalling nog last gehad, ben bij een revalidatie arts geweest die ook manueel arts is, en doet ongeveer hetzelfde als een manueel therapeut maar wat heftiger.
    Ze heeft me echt enorm gekraakt en klachten zijn veel minder geworden. Nog steeds niet helemaal weg. Zij is van mening dat masseren etc niet werkt, dat de klachten komen door verandering van je stand van je wervelkolom en bekken. Anders ook eens bij een manueel langs...

Wat goed dat je al snel naar het ziekenhuis kan gaan! Hopelijk heb je een fijne klik met je nieuwe arts!

15. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister 11 dpo test gedaan, weet t het is super vroeg maar ben al een paar dagen misselijk en hele gevoelige borsten. Na een minuut al een vaag lijntje! Hij droog nog wat duidelijker op. Zien jullie hem ook? Ben zo blij! Heb er nu wel een goed gevoel over. Morgen nog maar eens testen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,2 KB
      Weergaven:
      2
  16. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het echt is ie trouwens duidelijker :) nog eentje..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,6 KB
      Weergaven:
      2
  17. SuzanneWK

SuzanneWK Lid

25 apr 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed dat je volgende week al naar de verloskundige gaat! Hoe voel je je nu? Ik was elke keer zo zenuwachtig! Hoort er ook wel bij natuurlijk!

Ja tandje moet vanzelf weer vast gaan zitten, hij geeft geen pijn meer aan tijdens het eten dus ik denk dat het wel goed gaat!

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Suzanne. Ik zie em!! Spannend maar ziet er positief uit.

@ panda. Vervelend zeg zoveel last. Ik heb nooit last van me bekken oid gehad dus heb geen tips.
    Ik heb ex niet laten weten dat ik in Maastricht was. Had er minder moeite mee doordat ik wist dat ie op wintersport was haha.

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Inseminatie gaat niet via ziekenhuis. Wil eerst zien of het zelf lukt. Ben al ooit zwanger geweest dus normaal is alles in orde. Heb inderdaad enorm geluk gehad!

Suzanne proficiat dus??? :) super!

Hier zal het vanaf morgen rustig zijn, heb gisteren zijn sleutels terug genomen en hij moet morgen voor 17u weg zijn (dan komt zoontje terug van ex)

Gisteren was een zwarte dag :( heb mijn pup van 4 maand verloren :( :( ze is gestikt in een speeltje :( vreselijk... van alles geprobeerd,zo machteloos :( ben er kapot van... pffff

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ja Suzanne, ik zie de streep ook hoor!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
    Ik vind het inderdaad erg spannend die eerste echo. Ik heb nog steeds last van misselijkheid, maar het is goed te doen. Ik hoef niet over te geven.

Meisje wat vreselijk van je hondje :(. Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina