Wat erg voor jullie!!! Heel veel sterkte. Hier zijn gewoon geen woorden voor, een puppy is echt een gezinslid en een verlies net zo erg 😔
Dankjewel. Het is inderdaad een groot verlies. Ze was heel aanwezig ook, zonnetje in huis, wilde altijd overal bij zijn.. dat ze zo jong was maakt het nog erger, en die machteloosheid op het moment zelf, vreselijk. Zoveel willen doen en zien dat niks helpt, zien hoe ze stilaan weg zakt, wens het echt niemand toe....
@suzannewk, ik zie ook een streepje. Heb je alweer getest, ik ben zo nieuwsgierig. Ik heb 2 verschillende fysio gehad. Ze prikte voor de spieren aan waar knoopjes zaten en 1 van de 2 die masseerde het dan ook nog wat. De fysio waar ik laatste tijd veel kwam was met vakantie dus nu een andere. Zij gaf ook al aan dat dat dat alleen mij absoluut niet gaat helpen en dat ik al veel te lang met deze klachten loop. Zij doet hele andere dingen waaronder ook kraken. Ik verneem nu al aardig verbetering. @me87 haha ja als je ex er niet is dan is wel makkelijk om geen contact te zoeken. Hij gaat het met de verbouwing, loopt alles beetje volgens plan? @meisje jeetje heftig van je pup zeg. Heel veel sterkte met dit verlies. Hoe is het met je ex, is hij inmiddels weg?
@ panda, hoe staat t met jou cyclus deze keer? Fijn dat fysio helpt!! @ Suzanne. Joh ik ben ook super benieuwd hoe het bij jou is. Jij moet nu toch wel vette streep hebben!! @ meisje, super akelig. Jeetje zeg het zit je niet mee. @ hier. Jaja er komt zicht op het einde van verbouwing. Gister is de keuken geplaatst. Zal foto plaatsen. Maar moet nog aangesloten worden etc. Vandaag zijn ze de houtvloer aan het leggen. Gister had ik Julie naar er kinderdagverblijf en heb ik zelf heel de dag geschilderd. Moet nog 2 wandjes maar die waren nog niet helemaal droog. Jammer want nu moet ik dat nog met nieuwe vloer eronder. Goed afdekken. Ik ben blij als ik straks het hele huis kan poetsen en stof vrij kan maken. En weer gewoon normaal kan leven. Niet moeten denken wat moet ik meenemen naar zolder. En dan met handen vol en kind 2 tappen op. Boven aankomen en toch weer iets vergeten zijn. Julie heeft tussendoor een kies gekregen. Pff was ook geen pretje. Maarja niks aan te doen. School staat weer ff stil. Hoop dat ik straks een goede inhaalslag kan maken. Verder vind ik t heel spannend dat we er nu echt voor kunnen gaan. Verwacht over week ongesteld en dan is t weer wachten op eisprong. 1e rode gaat dan beginnen.
Hier is de keuken. Plint was fout geleverd in verkeerde kleur dus die komt nog in het wit en kookplaat was nog niet op voorraad dus daar zit tijdelijk een andere in. We hebben Amerikaanse koelkast dus die komt er links nog naast te staan.
hoi hoi allemaal, ik wil graag ook een tweede kindje maar wil beginnen pas na de zomer.. Hoiiii me87, hoe is het met J. en me jou natuurlijk? jullie ook een tweede hihi.. leuk hoor.
@ panda, masseren is ook meer symptoombestrijding, even fijn maar een dag later merk je er niks meer van. Fijn de de 2e fysio wel beter is! Manueel dus misschien een tip voor als fysio niet meer voldoende is.. @ me, wat een mooie keuken! En de vloer ook wat ik zo kon zien! Dat was zeker het wachten waard! Balen van de plint, hoor bijna nooit dat iets meteen goed is. Wij hebben sinds een jaar een nieuwe keuken, ze moesten 4 keer terug komen omdat er steeds weer iets mis was. Balen van de kies van j. Nu weer minder last van? @allen, mijn NOD was afgelopen maandag, niks gezien inmiddels 13 dpo nog een test gedaan en veel duidelijker dan de vorige. Ik plaats hem zo. Ik ga dit weekend nog eenmaal met digitale CB testen, had ik nog liggen. Hoop dan op 2-3 indicatie
Wat mij betreft welkom! Leuk dat jullie ook voor een 2e kindje gaan. Een speciale reden om nog even te wachten tot na de zomer?
@ Suzanne gefeliciteerd!!! Super leuk. Ja in keuken ligt tegelvloer. Rest van woonkamer is hout. Zal kijken of ik ff foto kan plaatsen. Maar dat is dus nog niet helemaal af. Tja die keuken veel gedoe tot nu al haha. Vriend is ook niet blij met magnetron dus is ie ook voor aan t bellen. @ roosje, hee gezellig. Met mij gaat het goed en met Julie ook. Klein eigenwijs meisje haha. Soms haalt ze werkelijk het bloed onder me nagels vandaan. Maar ze is ook heel leuk en lief haha. Maar hele dagen samen op zolder doorbrengen is niet t fijnste. Nog evennnn. Hoe is t met jou en e? Leuk in de zomer er weer voor gaan. Lastig he om nog af te wachten. Had ik afgelopen maanden ook. Maar vanaf nu zou t theoretisch mogen haha.
Suzanne super zeg!! Proficiat! Me, hele mooie keuken! Mijn stijl wel Hier: ex komt vrijdag alles ophalen. na wat dreigen vandaag, via Facebook contact gezocht met zijn ex vrouw... blijkbaar zit ie aan de coke heeft mega veel schulden en is een held in liegen en bedriegen. Mijn god! Blij dat ik daar af ben! Hopelijk verloopt zaterdag alles vlot (mmijn mama zal erbij zijn zodat ik niet alleen ben) en hopelijk laat hij me dan voor altijd met rust. Pff zo'n gedoe! Wel leuk vooruitzicht : morgen normaal CD1 en start eerste ronde dus! komt ineens heel dichtbij!
@me wauw dat word super mooi. Ben erg benieuwd naar het eind plaatje. Vervelend die kiezen, ik heb hier vermoedelijk ook 1 die de laatste 4 krijgt. @roosje welkom. @suzanne volgens mij is deze ook manueel ik heb het niet eens gevraagd haha. Van harte met je zwangerschap, mooie testen. Is toch nog snel gegaan zo. Nu op naar de 1e echo. @meisje, jeetje wat een gedoe met je ex zeg. Ook nog aan de coke dat is niet niks. Heb je niks gemerkt tijdens jullie relatie? Je zal nu wel helemaal blij zijn dat je er een punt achter hebt gezet. Succes voor zaterdag en hopelijk krijgen jullie nu rust. Morgen kan ik naar de gyn, ben erg benieuwd. Gaan dit weekend een weekendje weg, hebben er erg veel zin in. Hopen dat we beter weer hebben als vandaag.
Yeah de vloer ligt erin. Hb meteen maar de kozijnen, ramen en deuren gewassen aan de voorkant en al t zaagsel gestofzogen. Nu ff pauze. Als Juul nou iets langer slaapt kan ik ook achter nog die dingen poetsen maar ben er bang voor. Links zie je dus de keuken. Op de lijn tussen tegels en hout hebben we een muur eruit gehaald zodat we een grote open eetkeuken hebben. Voorheen zat er een aparte blauwe keuken en dan dus een stukje waar je niks aan hebt. Rest wordt dan woonkamer.
Tnx allemaal! Idd erg snel gegaan. Kan nu al niet wachten tot de eerste echo! Ook erg mooie vloer me87! Zo te zien maken jullie er iets heel moois van! Haha klinkt heel herkenbaar, Luca kan ook zo driftig en ongeduldig zijn. Kan soms zoooo irritant zijn, maar stiekem ook wel grappig! Wat een heftig verhaal meisje! Idd maar beter dat je nu van je ex af bent. Iemand aan de coke wil je niet bij je kinderen. Hopelijk gaat het allemaal soepel zaterdag!
@ Me87: ziet er mooi uit allemaal! Zal zeker fijn zijn als je niet meer boven hoeft te leven. @ Panda: hoe was het bij de gyn? @ Suzanne: hoe gaat het? Al last van kwaaltjes? Ik ben vandaag bij de vk geweest voor intake en echo. Het zag er allemaal goed uit, hartje klopt! En we kregen nog een Gore verrassing: ik blijk al op 11 weken te zitten ipv 8! M'n laatste ongesteldheid was blijkbaar een innestelingsbloeding. Ben n 14 oktober uitgerekend.
Wow linde super vet. Gefeliciteerd. Maar gek wel. Dan had he rare cyclus haha of niet? Nouja boeit ook niet.
Ff snel een ego berichtje om te laten weten hoe het is gegaan in het ziekenhuis. Gaan morgen een weekendje weg dus zijn nog druk aan het inpakken. Opzich is het wel gegaan zoals ik had verwacht. Ik had het genoegen met 2 gyn, er zijn inmiddels 2 nieuwe fertiliteitsartsen en die werden ingewerkt. De gyn zei dat met een korte lf als ik heb zwanger worden niet onmogelijk is maar wel zijn de kansen kleiner. Volgende maand krijg ik een cyclus analyse en moet ik 2x bloedprikken voor de progesteron. Vandaag ook al moeten bloedprikken voor schildklier en hbac voor de suiker. Ik ben toch beetje bang voor de hbac, laatste keer was hij nuchter 6,2 (geen hbac) en dat geeft toch een verstoord beeld. Verder toch te horen gekregen dat ik 10 a 15 kilo kwijt moet zien te raken, zijn nog de kilo's van de zwangerschap. Dat ik elke keer ziek word tijdens de menstruatie zal komen omdat mijn weerstand al lager is en een menstruatie ook veel met je lichaam doet. Ook de ovulatiepijn is normaal, dat kan na een zwangerschap erger worden of minder. Aangezien we zwanger willen worden is er geen oplossing voor. Als we toch weer iui krijgen en mijn lf is kort dan zal ik dit keer pregnyl injecties krijgen om toch de follikel te helpen. Ik zal denk ik nog een half jaar tot 3 kwart jaar moeten wachten voor ik verder hulp zal krijgen verwacht ik. @linda wow super fijn dat de echo goed was. Wat een verassing dat je al langer zwanger bent. Ga je het u ook aan iedereen bekend maken? Als je tot de 12 weken wacht scheelt het weer 4 weken zwijgen . Was je laatste menstruatie ook minder of anders? @me wow word echt super mooi jullie woonkamer en keuken. Blijven de muren verder wit?
@linde, wat een fijn nieuws dat het hartje klopt! Toch weer z'n spannend moment waar je naar toe leeft. Ook blij met de extra 4 weken? Heel vreemd.. maar ik zou het denk ik jammer vinden als ik ineens een maand minder lang zwanger zou zijn. Haha vraag het mij nog maar eens over een paar maanden Hier nog eigenlijk geen kwaaltjes, iets meer moe maar verder niets. En jij? @ panda, moet je nu toch langer zelf proberen dan je eerst dacht? Wel lastig als je te horen krijg dat je nog een aantal kilo moet afvallen. Zeker in jou situatie is dat erg lastig. Maat het verhoogt natuurlijk wel de kans op een zwangerschap. Krijg je er begeleiding in? @ allen, iedereen een goed weekend gehad? Hier wel maar erg snel voorbij. Wij zijn bezig de slaapkamers te pimpen, nieuw kleurtje en nieuwe vloer dus lekker druk. Maar zo lang het nu nog gaat