In dit topic wordt met klussen bedoeld, dat je het express meer gaat doen als je weet dat je je ei hebt. Dus dat je het dan "verplicht" gaat doen.
wij doen het ongeveer om de dag, soms iets vaker soms minder vaak. Ik kijk altijd wel wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, uit nieuwsgierigheid en omdat het toch de kans op zwangerschap vergroot als je op die dagen seks hebt. Maar hier ook alles relaxt en ongedwongen hoor! Verder houd ik geen temperatuur bij en doe geen ovulatietesten! wij hopen dat het rond de zomer toch wel raak is! groetjes, Leonie
de eerste maanden ging het bij ons ook zo. op een gegeven moment zijn we toch maar wat gerichter te werk gegaan. ik hoop dat het bij jullie voor die tijd gelukt is...
Wij 'klussen' niet.. Wij vrijen altijd al bijna iedere dag, en dat zetten we gewoon voort Uit nieuwsgierigheid en omdat ik inzicht in mijn eigen cyclus wil hebben gebruik ik wel ovu-testen.
Hier ook geen klussers. Ik ben sinds december gestopt met de pil, we zien wel wanneer het raak is. Wij doen lekker rustig aan.