@Jorietje That's the spirit/juiste instelling...I know! Maar ja...-dat kunnen meer dames hier beamen- als je eenmaal zwanger bent geweest en zoals ik een mk heb gehad is het moeilijk om een beetje nuchter te blijven (zeker 14! rondes verder) De natuur heeft het in de hand...daar ben ik bewust van, maar het verlangen is heeeeeeeeeeel groot.
Ik ken het wel hoor Mirre, ook al ben ik pas in februari gestopt met de pil, wij willen het ook heeeeel graag, maar ja, ik las pas ergens dat het niks bijzonders is als er een jaar overheen gaat voor je zwanger wordt, daardoor ben ik wel wat meer na gaan denken, en gewoon moeder natuur zn gang laten gaan.. Maar ik vind het wel interessant om er mee bezig te zijn, door te temperaturen bijvoorbeeld.. En de wens om zwanger te worden is ook nogsteeds heeel groot.... Gr. Jorietje
@ Jorintje... Ik hoop dat ik dat (mocht ik deze ronde niet zwanger zijn) ook kan... @ Mirre... Je haalt de woorden uit mijn mond... Vandaag is het weer klusdag en ik moet zeggen...het zonnetje schijnt ik ben geloof ik ff dip af (gister was ik nogal depri) en ik heb er gewoon nu al zin in hihihihi maar ja zit op kantoor... Groetjes Silla
om de dag heeft niks gedaan bij ons, om de 2 dagen ook niet.. dus nu doen we lekker wat we willen! hhahahhaha gewoon om de dag. en de vruchtbare periode elke dag..