Ik vroeg mij het volgende af.. Zijn er hier dames die voor hun NOD al positief getest hebben? Heb ernstige testdrang, maar duurt nog 6 dagen voor mijn NOD is, te vroeg om te testen lijkt me. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Die is inderdaad duidelijk! Voelde je je zwanger dat je ging testen of was je nieuwsgierig? Even benieuwd
Hier 4/5 dagen voor NOD getest! Achteraf had ik zo spijt! Want de kans is best aanwezig dat voor je nod nog mis gaat! Het waren de langste 4/5 dagen die ik me kan herinneren hahaah Dus als je zelf kan bedwingen zou adviseren te wachten ( maar ja weet hoe moeilijk het is)
Ik heb 9 sport dus voor mij 5 dagen voor nod positief getest met sensitest wel heel licht Dag later met kruidvat 2voor5 Mijn hele rij staat in mijn album als je ze wil zien
Dat is dus het lastige haha, ik ga mn best doen om te wachten tot mn NOD.... Maar je hebt gelijk hoor, dat het nog best mis kan gaan.
Hier zes dagen voor NOD positief getest, maar wat een spannende dagen erna zeg... Inderdaad een kans dat het nog mis gaat, mijn streepjes werden ook maar langzaam donkerder, leek op een gegeven moment zelfs lichter. Pfff, zenuwslopend. Een ronde eerder had ik ook twee dagen positief getest, twee dagen voor NOD, toen alsnog ongesteld geworden. Ik zou nog even afwachten als je je kunt bedwingen.
Hier 11 DPO zo goed als negatief, leek later een lijntje te staan maar niet op de foto te zien. 13 DPO weer getest en toen een licht streepje. Ik zou nog wachten en pas testen vanaf 12 DPO als je je echt niet meer kunt houden.
Ik had op wat ik dacht 10 dpo een heel licht tuur streepje, later bij de echo bleek ik 3 dagen verder te zijn en was het dus al 14 dpo. Denk niet dat ik eerder wat had gezien.