Ervaringen met picnic supermarkt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosao, 14 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik las dat die binnenkort naar zoetermeer komt. Maar ken het eigenlijk niet. Zou gratis en goedkoop boodschappen bezorgen.
    Maakt iemand hier er gebruik van?

2. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ja, wij! Ik wil niet meer anders. Het is niet zo uitgebreid als albert heijn, maar ik laat elke week mijn boodschappen bezorgen door hen.

3. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Wij hebben t vorige week voor t eerst gedaan. Inderdaad niet zo'n uitgebreid assortiment als AH, maar genoeg. We hadden weinig groenten en fruit besteld dus weet niet hoe dat is. Wel heel fijn dat je vanaf 25 euro kan bestellen en gratis bezorgen. En boodschappen zijn niet duur.
    Je kan kiezen welke dag, en dan is t een vaste tijd (een uur) waarin ze komen. Volgens mij bij ons 2 dagen mogelijk in de avond de andere keren overdag.
    We gaan t vast nog vaker doen...

4. Issie

Issie Actief lid

16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Hier ook goede ervaringen mee! Vooral dat je vanaf 25 euro kan bestellen en voor de volgende dag vind ik erg fijn. En tot nu toe ook tevreden over de producten. Het assortiment is nog niet enorm groot, maar er blijven constant dingen bij komen zie ik.

En niet onbelangrijk het is erg gemaks vriendelijk. Fijne app, makkelijk producten vinden.

5. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Wij hebben er een flinke tijd gebruik van gemaakt. Ze zijn niet duur en stipt op tijd met bezorgen. De app werkt gemakkelijk en groente/fruit zijn altijd van goede kwaliteit. Wij hebben een paar keer echt pech gehad met ze (lekkende fles schoonmaakmiddel, op t laatste moment iets toch niet beschikbaar, lastige bezorgtijden in onze straat icm werk etc) en toen heb ik, in combinatie met het feit dat ik altijd nog naar de supermarkt moest om dingen buiten hun assortiment bij te halen, besloten er toch mee te stoppen. Maar ik kan je zeker aanraden om het zelf een tijdje uit te proberen en te kijken of het voor je werkt. Het is een mooi concept!

6. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Bezorgen ze alleen zoetermeer of ook net een paar km daarbuiten?

7. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Het is echt superhandig!! ik doe het regelmatig.. kwaliteit is goed,, service ook! laatst bleek toch iets niet beschikbaar en kreeg ik geld terug gestort. Verder altijd vriendelijk en behulpzaam en super makkelijk. ook word alles echt al gesorteerd in tassen bijv koelkast en diepvries apart etc. Fijne constructie!

8. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Let wel op dat je je op tijd registreert! Ik sta namelijk nog op de wachtlijst om überhaupt te kunnen bestellen, nog 1000 wachtenden voor me of iets dergelijks :)

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Gaat heel snel. Zaterdag aangemeld en gisteren al geaccepteerd en kan nu bestellen.

Deel Deze Pagina