Medela pump in style hoe mee naar werk?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door 2schatjes, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2schatjes

2schatjes Lid

27 dec 2008
    75
    0
    0
    Hoe nemen jullie je kolfspullen mee naar het werk?
    Ik heb een medela pisa in zo'n rugzak, maar als het koeltasje met flesjes erin staat passen amper de schildjes ed er boven op. Bovendien wil ik graag de schildjes ed in een bakje of iets dergelijks meenemen omdat na het kolven ik ze afwas en ze wat vochtig op wil bergen. Ik heb ze thuis in een bakje in de koelkast staan, maar het past niet in 1 tas, hoe doen jullie dat?

Groetjes 2schatjes

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik had altijd alles in de rugzak zitten paste precies (maar ik stopte die schildjes los in de tas, droogde ze af met een keukenroldoekje of zo), maar je zou natuurlijk ook het koeltasje los mee kunnen nemen en dan een bakje met de schildjes in je rugzak stoppen.

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik wikkel de schildjes in een theedoek en dan passen ze er gewoon bovenop.

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    dat was het, dat deed ik ook!

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik heb een andere kolf, maar wat ik heel handig vind is een rolletje plastic (pedaalemmer) zakjes in de tas, kun je de onderdelen in een zakje doen, ook handig als je ergens heen moet lopen met je spullen, of om flesjes en onderdelen in de koelkast te zetten.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik mik alles in mijn paul frank tas, veels te groot zodat alles past. Ideaal :)

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik had ook een grote handtas waar ik alles inknalde :)
    En dan een aparte koeltas, (een die op de auto-aansteker kon, heel fijn. Zullen onderhand wel weer bij de kwantum en leenbakker en kampeerwinkels te krijgen zijn).

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik doe het koeltasje apart.
    Dat zet ik in de koelkast met de flesjes en het koelelement erin.
    De rest past in de tas (ik gebruik ook een bakje voor de schildjes, die gaat ook in de koelkast wanneer ze gebruikt zijn.

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.502
    13.984
    113
    Vrouw
    Goed passen en meten, dan past het allemaal precies! Ik wikkelde de schildjes inderdaad in een theedoek.

10. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik stop de flesjes en het koelelement alvast in het koeltasje en dan de schildjes in een hydrofielluier erbovenop. Past precies.
    Het is wel een gesleep, ik ben altijd met 2 tassen onderweg maar ja het zij zo.
    Mijn vriendin moet soms haar kindje ophalen van het kdv en heeft dan een kinderwagen en een vouwfiets en kan dan niet ook nog 2 tassen meenemen, zij heeft het motortje uit de rugzak gehaald (er zit nog iets omheen met klittenband zodat dat kan) en alles in een andere tas gestopt.

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Kan dat ook bij de PiS van 10 jaar oud (schoudertasmodel)? Ik vind de tas namelijk heel onhandig en had liever de rugzak gehad (maar ja, deze van mijn schoonzus was natuurlijk wel een meevallertje).

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Daar heb ik natuurlijk geen antwoord op :)

Deel Deze Pagina