Hoi,, Even mijn verhaal kwijt, ik ben altijd op tijd ongesteld, 14 juni moest ik ongesteld worden, werd het niet. Heb een aantal testen gedaan, maar helaas allemaal negatief met 13 dagen overtijd. Om gek van te worden! heb ook een aantal symptomen, gevoelige en grotere borsten, een raar gevoel in m'n buik, harde onderbuik, 's ochtends misselijk, vaak plassen, sterk ruikende urine en in de ochtend nogal verkouden. Helaas heb ik de 14 dag 28 juni dus toch gebloed. Nu heb ik sinds 2 weken al erg veel hoofdpijn, en de symptomen blijven aanhouden. Kan ik toch nog zwanger zijn? contact met m'n huisarts heb ik al opgenomen toen ik overtijd was, die adviseerde mij om af te wachten op m'n ongesteldheid. Groetjes
Ja ik wacht het mischien nog tot eind van deze week af, al die negatieve testen is ook niet leuk.. ben zelf doktersassistente i.o. en wil het liever nog niet aan m'n baas vragen/vertellen.
Wel super vervelend als je wel al die klachten voelt! Maar dan negatieve testen hebt , hoop dat je snel een beetje duidelijkheid hebt!
Leuk, doktersassistente in opleiding! Ik ben er september '11 afgestudeerd Ik zou als ik jou was nogmaals testen, misschien een '' vroege test''. Ik zat in het zelfde schuitje als jou. Ik heb 11 mei mijn laatste menstruatie gehad. Na 2 weken had ik de HA gebeld en die adviseerde mij te wachten tot 11 juli, want wie weet had ik wel een cyclus overgeslagen. Ik heb toch maar afgelopen donderdag ( ruim 4 week over tijd) gebeld en kon bloedprikken in het ziekenhuis.De uitslag was negatief en hij stuurde me door naar de Gynaecoloog, waar ik vandaag ben geweest.
Ik heb een inwendige echo gehad waaruit bleek dat mijn baarmoederslijmvlies (6mm) en follikel op het punt stonden voor de eisprong. Het vermoeden is dus dat ik een ronde heb overgeslagen.
Hey Tiraa, Wat vervelend zeg! Ik wacht nog steeds af, misselijkheid is erger geworden. Vrijdag doe ik nog een urinetest, als het dan negatief is weer contact opnemen met m'n huisarts, en idd mijn huisarts zei ook mischien heb ik wel een cyclus overgeslagen. Dus nog even afwachten.
Oeeh, op vrijdag de 13e een test Succes er mee meid, laat je even weten wat er uit komt en evt. vervolgstappen?
Hey Tiraa, ik heb die donderdag 12 juli een test gedaan, deze gaf een hele lichte streep, wat ik niet 100% vertrouw. Dus vrijdag de 13e idd nog een test gedaan deze gaf negatief. Mijn symptomen zijn op de een of andere manier verdwenen, dus ik laat het er maar bij. ik heb niet veel verstand van al die dingen maar volgens mijn app op m'n iPhone had ik afgelopen weekend mijn meest vruchtbare periode, nu hebben mijn man en ik geklust en kan ik dus weer over 14 dagen testen, ben benieuwd! Hoe gaat het met jou verder? Groetjes!
Ik heb dit ook gehad. Na bijna 3 weken overtijd werd ik toch nog ongesteld. Ik had wel het gevoel dat ik zwanger was geweest maar dat het dan vroeg is fout gegaan en er nog niet uit kwam. Benieuwd hoe het bij jou dus afloopt.
Hai danssie, Ja vervelend is dat! dus ik heb de laatste bloeding als menstruatie gerekend, en als het goed is zou ik dan 26ste weer ongesteld moeten worden. zo irritant gewoon..vorige week had ik wel dikke witte afscheiding, dat is dan toch bij ovulatie meestal het geval? Groetjes!
het kan ook wel eens zo zijn dat je een late tester bent doordat je laat hcg aanmaakt ook ik was overtijd bij mijn eerste kind en had getest helaas negatief maand erop weer weer negatief heb alle testen toendertijd via huisarts gedaan na 14 wkn zwanger te zijn slaat zwangerschaps test uit dus indien je net als ik een late tester bent doordat laat hcg word aangemaakt dan zit er zeker nog een kans in om zwanger te zijn je niet laten afschepen en gewoon vragen om bloedtest
@Mama15, haii, ja mijn collega heeft het me net ook gezegd, idd een bloedtest te laten doen, nu ben ik sinds 2 dagen weer is goed misselijk en raar gevoel in m'n buik. denk dat ik dat morgen maar is ga doen! bedankt in ieder geval!
Hier ook raar gevoel in mijn buik, als ik al denk aan eten word ik misselijk. Gisteren de hele dag aan de diarree (terwijl ik normaal obstipatie heb) vandaag gelukkig weer over. Maar vraag me wel af of dit een zwangerschapssymptoom is/kan zijn? Donderdag mag ik testen!
@Saren, Haii.. Jaa vanmiddag opeens een pijn, ben toen naar de wc gegaan beetje plas meer niet en bij het afvegen witte afscheiding (en niet een beetje ook) idd nu misselijk gevoel.. heb je nog meer klachten of dat niet? ben benieuwd naar je test! laat me weten
Ik laat het hier zeker weten op het forum . Jij mag toch ook donderdag testen?? Ik had vorige week hele gevoelige tepels (er hoefde ook maar iets aan langs te komen en..) en net als jij zegt heel veel witte afscheiding maar dat is nu over. Ik heb gek genoeg nu veel minder symptomen en het gevoel zwanger te zijn dan de vorige keer maarja dat resulteerde ook in een VMK dus misschien is dit wel een goed teken??