Gordijnen

Discussion in 'De lounge' started by wendy339, Sep 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik heb even een vraagje dames;

Ik heb enkele maanden nieuwe vouwgordijnen op maat laten maken. Dit zijn licht grijze. Alleen in het licht zit er een paarse gloed op,niet helemaal wat ik wilde dus..
    Nu heb ik crème witte overgordijnen (sier stroken) en die passen er nu dus helemaal niet bij,wat het dus ook niet beter maakt.

Vouwgordijnen hebben me 700,- gekost dus ik moet er het beste van maken,nieuwe is geen optie..

Op jacht dus naar nieuwe overgordijnen..

Welke winkels geven een staal mee die jullie kennen?

Leen bakker alleen na 17u en volgende ochtend weer retour.
    Kwantum doet het niet meer,al betaal ik 100,- borg.

Want met deze lastige kleur moet ik de nieuwe overgordijnen er echt bij kunnen houden in daglicht thuis. Een staal van de vouwgordijnen mee heeft dus geen nut..

Enne iemand tips kwa kleur? Muren zijn wit, meubels zwart in combi met bruin gemêleerd (de bruine gaan tzt weg dus hier kijk ik niet naar)..

Thanx!

2. malka

malka Bekend lid

Aug 30, 2008
    847
    0
    0
    nagelhout wonen

3. 2debaby

2debaby Actief lid

Feb 25, 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zou je niet terug kunnen naar de winkel waar je je vouwgordijnen hebt laten maken? Zonde om zoveel geld uit te geven aan iets waar je niet blij mee bent. Wijkt de kleur af van de staal die je toen wel mee hebt gekregen bijvoorbeeld? Misschien dat je nog garantie hebt?

4. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113

Winkel kan er niets mee.. De kleur is als op de staal alleen door de vele lichtinval lijkt de kleur hier in huis anders. Ben er zodra ze opgehangen waren al voor terug geweest, was toen in de volle overtuiging dat dit niet de juiste waren. Maar helaas dus toch wel..

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Mijn moeder heeft alles via stofferingsbedrijf hier in t zuiden. Die geven hele kratten met stalen.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    waar in het zuiden precies? regio Breda toevallig?
    zo ja zou je me dan de naam willen geven? bedankt alvast!

Share This Page