Halfjaar geen menstruatie.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Taby, 4 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi allemaal,

Morgen naar de huisarts, omdat ik al een halfjaar geen menstruatie heb gehad.
    Ik vind het wel spannend hoor.

Hebben jullie enig idee wat ze allemaal gaat onderzoeken?
    Zal ze medicatie voorschrijven of is daar eerst een verwijzing naar de gyn. voor nodig?
    Wat denken jullie ervan?

Groetjes Taby.

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi hoi

Ik heb er opwekkers voor gekregen om de ongie op te wekken, de meeste krijgen er weer een normale cyclus door alleen bij mij heeft het niet gewerkt. Ik ben ook door gestuurd naar de gyn.

Veel succes.

Liefs wolly :)

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

kan zijn dat ze idd doorstuurd naar de gyn, ging bij ons ook zo. Dan zullen er wat testen gedaan worden bij je. En dan idd een medicijn om je menstruatie op te wekken. Heel veel succes meid!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    he, ik had 120 geen echte ongi gehad en ik heb toen primulut gehad. Die zorgt voor een soort van onttrekkingsbloeding en dan kan het zijn dat je lichaam zelf weer een cyclus gaat "maken" Tenminste dat is dan wel de bedoeling!
    Ik ben zelf nog aan het afwachten...:)
    Dit is namelijk mijn eerste cyclus na de primulut.

succes bij de dok!

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Dus bij de een schrijft de huisarts iets voor en de ander wordt gelijk doorgestuurd naar de gyn.

Wolly, wat heb jij voor medicijn gekregen om het op te wekken?

Makkie, wat voor testen doen ze dan bij de gyn?

Ik ben niet nieuwsgierig hoor. :oops:

Bedankt voor jullie reactie.
    Groetjes Taby.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Denk dat de gyn wel een inwendige echo bij je gaat maken, om te kijken of er van binnen 'iets' te zien is (zo'n echo is wel keimooi om jezelf zo van binnen te zien!) Denk verder ook dat ze bloed bij je afnemen om je hormonen te onderzoeken. Verder denkt ik nog niets..... ik hoop voor je dat je ook meteen iets mee krijgt om je menstruatie op te wekken! Dit is natuurlijk niets zo! Succes hoor!

xx

7. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi taby

Ik heb duphaston gekregen voor 10 dagen moest moest er 2 per dag innemen, ik werd de 10de dag ongie en daarna niet meer.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik werd na714 dagen ongi, doordatde huisarts me doorverwees ik en ik PCO bleek te hebben..
    zit nu in de mmm

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    714 dagen :confused: en ik klaag nu al dat mijn geduld op is. :oops:

Nou, ben vanmorgen naar de huisarts geweest en ze heeft me nu doorverwezen naar de gyn.
    Dus nu maar afwachten wat die gaat zeggen.

Heb tot nu toe geen medicijnen gekregen, mijn hormoonhuishouding is goed zegt mijn bloeduitslagen, de huisarts weet het nu gewoon niet meer.

Bij de meiden die medicijnen kregen om de menstruatie op te wekken, waren bij jullie je hormonen wel in de war of ook gewoon zoals het hoort?

Groetjes Taby.

10. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Taby

Ik heb eigenlijk geen idee heb er ook niet na gevraagt maar zal wel niet dat het normaal is anders krijg je denk ik dan geen opwekkers.

Maar wel fijn dat je door verwezen bent kunnen ze beginnen met onderzoeken waar het bij jou aan ligt.

Veel succes.

Liefs wolly :)

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hoi, ik heb me vorig jaar ook bij de HA gemeld vanwege onregelmatige cycli, op dat moment duurde hij "al" 12 weken. Ik heb toen eerst orgametril voorgeschreven gekregen, daarna een onttrekkingsbloeding maar helaas kwam de cyclus nog steeds niet op gang. Na nog een keer orgametril ben ik uiteindelijk doorverwezen naar de gyn.

Bij mij bleek het wel aan de hormonen te liggen, ik had geen spontane eisprong. Ik heb toen clomid gekregen, na 6 rondes zwanger geraakt :D

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en succes in de MMM!

12. Marloessss

5 okt 2007
    7
    0
    0
    Is het bij jullie na de pil niet gekomen of na een zwangerschap?

Ik heb zelf ook een tijdje geen ongesteldheid gehad, door de borstvoeding. maar alles is weer op zn gangetje.

Groetjessss,
    Marloes

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi Marloes,

Het is bij mij niet op gang gekomen na het stoppen met de pil.

Groetjes Taby.

Deel Deze Pagina