Heb trouwens ook op dit forum gelezen (ik weet zo snel niet meer wie het was) dat ze ook eerst negatieve test had gehad en bloedverlies ze dacht dat ze ongesteld was en toch een hoge temperatuur die bleef aanhouden en later toh zwanger bleek te zijn...nou ik heb toch nog een stukje hoop kunnen vinden erg ben ik he...nee ik ga er vanuit dat het niet zo is maar goed als mijn temp hoog blijft toch ff langs HA.. Sorry voor mun doorgezeur btw
Hey Carly, Wat frustrerend dit! Maar geef de moed nog niet op. Als het nog niet zoals een normale ongi is, zou het toch nog kunnen!? Ik schrijf ook op een ander forum waar een meisje eerst (bijna 2 weken ) bloed verlies had en neg test, en na 2 weken toch echt zwanger bleek. (ook geen mk ofzo, gewoon echt zwanger). Wat je temp betreft, vind ik moeilijk te zeggen, die daalt bij mij pas rond de 2e dag van mijn menstruatie.... Succes, ik duim voor je meid. Ze zeggen dat als je nu een vage test hebt, dat hij elke dag een beetje duidelijker wordt. Ik zou zeker morgen en zondag nog testen en dan maandag naar de HA. Trouwens, die digitest van clear bleu, is niet gevoeliger hoor, daar in zit gewoon ook een test met twee blauwe streepjes. Dus als hij zwanger aangeeft, zullen er ook 2 blauwe streepjes zijn. Groet Snoozie