wie komt dit bekent voor ? 18 dagen overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Rilana, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hoi hoi
    Weet je inmiddels al wat meer?
    Heb je al weer getest.
    Wat vreselijk om zo lang te moeten wachten. Soms kan je dan maar beter zekerheid hebben van de :evil: :evil: dan dat je het niet weet.
    Wat ik niet terug kan lezen is wat zijn je cyclussen van de vorige maanden. ZIjn die regelmatig of ook zo uiteenlopend?
    veel liefs faith

2. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    mijn cyclus was heel raar
    eerst heel goed (29dagen)tot vorig jaar september toen is hij raar gaan doen 5 -02 -07ongersteld met klachten ,maart niets,4-4 -07 3 dagen bloeding zonderklachten wel helder bloed maar veel minder als normaal en nu in mei weer niets heb gisteren na het plassen wel een sliertje slijm met wat bloed gehad en wat oudbloed(bruin) (2 druppels) in mijn onderbroek en nu nergen geen last meer van hopelijk is dit een innestelingsbloeding wacht maar rustig af

3. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    dan kan je het beste misschien het even na laten kijken bij huisarts of gyn.
    Dat is wel raar natuurlijk als je de laatste paar keren van die rare cyclussen heb.
    Zeker als je zwanger wil worden, dan kan je er helemaal geen touw aan vast knopen wanneer je eisprong is.

4. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en kon gelijk bloed laten afnemen......nu is het wachten wat de uitslag is.

waarschijnlijk heb ik een hoog prolactine gehalte en zal dan doorgestuurd worden naar het ziekenhuis.

en zodra ik ongi ben geworden moet ik gaan beginnen met tempen, heb 4 lijsten van de huisarts gekregen.

van de pendels hoef ik dus ook niet uittegaan.

5. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    oke ,jammer dat je dus niet zwanger bent.
    Maar nu kan je wel goed bijhouden wanneer je je ei heb, dus meer kans op zwangerschap
    succes groetjes faith

Deel Deze Pagina