Nog meer meiden die vanaf november voor de eerste gaan?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Duckertje, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Nog een maandje en dan gaan we er eindelijk voor!

Ik ben in april al gestopt met de nuvaring, maar we wilden eerst ontpillen. Plus wij gaan in april volgend jaar trouwen en wilden niet hoogzwanger voor het altaar staan.
    Ik ben gisteren begonnen met foliumzuur, dus over een maandje kunnen wij ook eindelijk gaan beginnen! :D

Ik ben trouwens 28 jaar en mijn aanstaande 32.

Nog meer meiden hier die er bijna voor gaan?!

Groetjes, Duckertje

2. esli4

esli4 Lid

Aug 13, 2010
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo duckertje,

Ik ben afgelopen zondag begonnen met het slikken van foliumzuur. over drie weken gaan wij er ook voor..Spannend nu het dichter in de buurt komt.:)

Wij zijn 4 juni getrouwd! echt helemaal super, een dag om nooit te vergeten.... Al veel gedaan aan de voorbereidingen?

gr.

3. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Esli4!

Inderdaad spannend he! Het geeft zo'n goed gevoel! :)

Voor het huwelijk zijn de officiele dingen nu geregeld. Het gemeentehuis en we moeten nog naar 1 voorbereidingsavond van de kerk. Ik ben nu druk met het misboekje in elkaar aan het zetten.
    Volgende week nog een keer met mijn aanstaande zijn pak passen. We hebben er al een gezien, maar nog even kijken of het hem zeker wordt.

Er gaat het komende jaar een hoop gebeuren! :)

Ik hoop dat we snel zwanger mogen zijn!

Groetjes, Duckertje

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    Hoi Duckertje en Esli4,

haha nu kom ik jullie hier ook tegen. Esli4, volgens mij heb jij ook wel eens iets gepost bij 'Stoppen met de pil september/oktober 2010', klopt dat? Misschien zou dat ook iets voor jou zijn Duckertje. Het zijn namelijk allemaal meiden die net of bijna voor een kindje gaan (niet allemaal de eerste trouwens), dus misschien sluit het wel aan bij het topic dat je hier wilde opstarten...?
    Ik wil niet bemoeierig zijn of zo, juist niet, maar omdat hier de reacties nog niet binnen stromen...

Groetjes DutchDiva

Share This Page