Hoi meiden, Hopelijk volgende week gaat bij mij de mirena eruit, want dan is mijn huisarts terug van vakantie. Wij gaan dan voor ons eerste kindje en en dan breekt voor ons ook een spannende tijd aan! En nu zat ik te denken dat ik vast niet de enige ben die is gestopt, ooit, met een mirena en ik vraag mij af hoe het zwanger raken nadien gegaan is bij jullie. En natuurlijk verdere ervaringen met eruit halen enz enz. Kortom... wat ik jullie ervaring? Liefs Blue Eyes
Ik ben ook erg nieuwsgierig dus ik lees met je mee Bij mij gaat binnenkort de koper spiraal eruit voor een tweede kleintje
@ Takhen; heb je bij je eerste ook een spiraal laten verwijderen of is dit je eerste? Mijn mij is mijn mirena verwijderd en er is toen gelijk een nieuwe geplaatst... dus ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Ik was aan de pil voor ik zwanger werd van Eva dus ik heb hier nog geen ervaring mee. Maar ik vond toen het leven zonder hormonen in mijn lijf wel erg prettig dus ik koos voor een koper spiraal. Nu gaat die er hopelijk zsm uit dus ik ben erg benieuwd . Ik heb altijd begrepen dat je dan meteen vruchtbaar bent trouwens.
Van de Mirena idd ook gelijk kans om zwanger te raken volgens de FAQ op de site... maar goed wil ook wel weten hoe het in praktijk is. Ik herken het van geen hormonen in lijf willen hebben als anti conceptie. Daarom voor mij ook mirena om zo min mogelijk te hebben. Heb je al een idee wanneer je kopengeval eruit gaat?
Nee nog niet precies Ik heb nog wat medicische probleempjes die eerst bekeken moeten worden maar eigenlijk hoop ik maandag. Maar ik ben nu ineens spontaan al 3 dagen overtijd dus wie weet
Hoi, mijn ervaring met het spiraaltje is bijna traumatisch maar na veel problemen is tie er in juni operatief uigehaald.. Na hefige ongesteldheid, ben ik nu als ik een cyclus van 28 dagen zal hebben.. 3 dagen overtijd.. vanochtend getest maar deze was negatief... wel rare kwaaltjes dus wie weet ??? Succes met het verwijderen.. Hoop dat het snel achter de rug is voor je, en dat je kan beginnen met zwanger worden !
Poeh he dat klinkt wel heftig! Lukte het de HA niet zelf om m te verwijderen? Wow en dan nu 3 dagen over tijd. Wie weet! Spannend hoor Liefs Blue Eyes
Hoi dames.. Bij mij is in 16 juni mijn koperspiraal eruit gehaald, wij wilde eerst ff wachten op mijn eerste ongie zonder spiraal vandaar niet gelijk begonnen( eerst de rubbers uit de kast gehaald). Ik werd netjes ongie alleen anderhalve week later dan normaal 11 juli... (komt denk ik omdat ik midden van de maand de spiraal eruit heb laten halen, ik wordt namelijk altijd ongeveer eind van de maand ongie) Toen zijn we eigenlijk voor het echie gaan klussen en zoals jullie zien ben ik niet meer ongie geworden, eigenlijk in ronde 1 zwanger... Mijn ervaring zwanger worden na een koper spiraal echt SUPER..! Van mijn dochterje zwanger worden na de pil was wel anders met dat ontpillen... Verwijderen was bij mij ook niet pijnlijk, was er eigenlijk al uit voor dat ik het wist..plaatsen ook trouwens. Ik bloede na het verwijderen miss heeel licht 1dag. Maar bij elke vrouw is het natuurlijk anders. Succes met het zwanger worden! Liefs
Nee HA begon er al niet aan, doordat ik met het zetten al problemen had. Dus de Gyn heeft t eerst geprobeerd, dat lukte dus niet, had erg last van bloedingen.. Vervolgens naar een ander ziekenhuis met andere apparatuur en een verdovingspilletje maar dat ging ook niet.. vervolgens is die er operatief uitgehaald, heb nog ff in het ziekenhuis gelegen door de bloedingen.. maar moet erbij zeggen dat mijn baarmoeder al jaren problemen geeft.. dus kan daardoor komen.. en hij lag te ver uit het zicht zeg maar Nou ben net ongesteld geworden dus op naar ronde 2 !
@ Butterfly 23... WOW wat een snelle zwangerschap heb jij te pakken zeg! Gefeliciteerd!!! Ik wens je een goede zwangerschap toe. @ Celien... Oeh dat klinkt idd lastig als mirena te ver uit zicht zit. En nu heb je snee in je buik om mirena verwijderd te hebben? Operatief, poeh klinkt als lang herstel. Jammer van je eerste ronde.. en idd op naar ronde 2 HIIIIEEEHHHH vond het echt spannend om afspraak te maken bij HA en nu ga ik woensdag a.s.! naar assisitente om mirena eruit te laten halen... Ik kijk er wel naar uit hoor! Dan gaan we echt beginnen
hoi dames heb mijn spiraaltje mirena eind januari laten verwijderen, vrijwel pijnloos. kleine twee weken erna een bloeding gehad en daarna een best regelmatige cyclus gekregen. was trouwens mijn tweede spiraaltje had dus 7 jaar geen menstruatie gehad alleen nog geen succes met klussen @butterfly: wouw dat is echt snel...gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst @celien: jeetje wat vervelend, heb je er nog veel last van gehad? @ bleu eyes: veel succes morgen, vond het zelf ook zo spannend om te beginnen @takhen: hoe staat het er nu voor? gr nijma