Okee, ik ben heel dom... wat is SMEPpen? (lees ik vaker, mar heb me er nog nooit in verdiept) Ovulatietesten weet ik wel
Ik wist het ook niet maar opgezocht en op een interessante site uitgekomen waar ik de naam even van vergeten ben. Ik heb hem met google laten vertalen dus is een beetje gebrekkig maar het komt in het kort hier op neer: 1) "Probeer" om de nacht vanaf Dag 8 2) Koop 10 ovulatie voorspeller kit sticks 3) Begin ovulatie testen op dag 10 4) Wanneer de test positief is, "proberen" die nacht, plus twee extra nachten in een rij 5) Sla vervolgens een nacht over, doe dan een laatste "proberen" 6) Neem een huis zwangerschap test 15 dagen na uw ovulatie test was positief, als je menstruatie nog niet is aangevangen Als je gaat nooit ovulatietest positief is, blijven "proberen" om de andere 's nachts tot Dag 35, doe dan een zwangerschapstest Als je menstruatie is nog niet begonnen. Heeft ook te maken met je slijmvlies wat anders te veel of te weinig 'gebruikt' wordt... ofzo... We proberen het gewoon!
haha dank je... nou dit is voor ons toch niet aan de orde (was het maar zo simpel ). haha... ben blij dat dat voor de meest dames zo werkt! Nee wijj IVF-en... dag 1en2 spuit in je buik, dag 3 echo (vaginaal Hoi hoi), dag 3 tot dag zoveel 2 spuiten in je buik, echo echo echo (weer vaginaal !!!) , spuit in je buik, spuit in je doos om cellen weg te zuigen, spuit in je doos om alles weer terug te zetten, en 15 dagen later spuit in je arm om bloed af te tappen. Doe mij dan toch maar het SMEPpen .
Bedankt voor de felicitatie Linnie! Jij veel succes met het SMEPpen! Had er ook nog nooit van gehoord, hihi @ marjah: Erg he? Dat jezelf zwanger-denken? Herken dat ook wel heel erg.. Bij mij was het ook wel echt zo, maar je twijfelt zo erg:'Voel ik dit nou echt, of wil ik het gewoon zo graag dat ik me dingen ga verbeelden'. Zal voor je duimen dat je snel positief nieuws krijgt!
Geen nieuws.... of toch wel... test is negatief. Morgen de officiele uitslag! Verder alles goed hier met de dames?
20 juli gesprek over vervolg. Waarschijnlijk IVF ism utrecht en daarna naar dusseldorf. Als dat dan nog niet lukt eiceldonatie. En... de eerste rekening voor adoptie is betaald , we gaan op cursus in november. Dus ook dat lijntje loopt.
Wat knap dat jullie toch ook al een ander pad ingegaan zijn (adoptieprocedure). Diep respect voor jullie! Moet ontzettend moeilijk zijn, denk ik. (Kan me natuurlijk niet geheel invoelen in jullie situatie, maar voor zover dat gaat..)
Tja, als je dat bij het erste gesprek met de nieuwe arts (en diagnose) direct als advies mee krijgt... Dan denk je... waarom niet? Het duurt toch nog tig jaar en dus hebben we ook nog tig jaar om erover na te denken .
Jeetje marjah wist niet dat er zoveel bij kwam kijken zeg. Ik heb met open mond je berichtjes zitten lezen. OOk hier een diep respect. Onze strategie was gewoon. Hele maand (je weet maar nooit ) om de dag klussen. Bij alle zwangerschappen is dat goed gelukt in Ronde 1 of 2 wel zwanger. Nu dus weer. Heb me wel, net als bij marley, opgegeven voor mvm. Kijken wanneer ze contact met me opnemen
Hoi allemaal, Hier ook eentje uit nh-n.. Ik kom uit Alkmaar.. Wij zijn al een tijdje bezig met onze 1 kindje maar het laat allemaal erg lang op zich wachten.. Na 14 rondes te hebben gehad kreeg ik een mk.. was toen ongeveer 7 wk en 4 dagen zwanger maar mocht niet zo zijn.. Dus hebben ons er een tijdje niet mee bezig gehouden door omstandigheden..! Nu weer bezig met rond 7!! Nu maar hopen dat het snel raak mag zijn.. Ik zie dat er hier al een paar damezz zwanger zijn GEFELICITEERD! geniet er van.. Ciao
@ Marjah: Hoe is het vervolggesprek gelopen? @ cindy: jij ook hier?! Was me nog niet opgevallen @ Mami22: vervelend zeg! Hopelijk is het bij jullie binnekort raak en blijft het beebje dan wel bij jullie. Trouwens kom ook uit Alkmaar
hey nina zie het nu pas. hahaha grappig. ja marjah ben wel heel benieuwd. Ik duim nog steeds (krijg zelfs kramp )
He meiden! Bedankt dat jullie vragen naar mijn vervolg gesprek. Dat ging eigenlijk wel goed. Veel beter dan het gesprek in maart, wat echt heel negatief was. Het nieuws is nu niet veel beter als toen, maar het is wel gewoon besproken en niet alleen gepreekt over hel en verdoemenis. Dus, ik ben wel blij met het gesprek. eind augustus naar UMCU en naar Dusseldorf, gewoon 2 dingen dwars door elkaar, maar ik wil vooruit. Verder hebben we veel nagedacht over eiceldonatie en het plan kristalliseerd zich steeds meer uit. Lekker hoor! Anyway, succes met alle zwangerschappen en zwangerschappen to be. Kus, Marjah
@Mami22, hoe is het ermee? Nog 4 dagen tot NOD al aanwijzingen voor iets moois? stiekem al een testje gedaan? Gr. Linda
@marjah: thanx had het niet zo snel verwacht. Mn cyclus wou niet op gang komen na het stoppen met de pil. de 20e weten we pas hoever we zijn. Ziekenhuis had niet eerder plek. (ja wel bij een verloskundige waarbij het niet klikt, dus daar heb ik voor gepast, dan wacht ik liever nog wel even) Iemand bekend met het mca? ik mag naar mvr kuitert. Nu heb ik er daar veel gezien, maar haar ken ik nog niet.
Hallo meiden, Hier nog een Noord Hollandse. Kom uit Tuitjenhorn.. @Allen, Hoi, ik ben Leonieke, 33 jaar oud en sinds begin nov'09 ga ik spiraal-loos door het leven. In ronde 3 zwanger geworden, maar dat is helaas vroeg mis gegaan.. Nu een groot verlangen naar meer.. @Cindy, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zal over een maand of 8 de vlaggen in Kalverdijk scannen..! Ben zelf bij Dr. Bais in MCA. ('nog' niet voor fertilliteit, maar voor andere zaken..) Dr. Kuitert, daar is mijn vriendin bij. Naar grote tevredenheid overigens! Hoezo klikt het niet met de vk's? Vervelend lijkt me dat.. Ben je ook in W'huizen? Ik vond ze (op een wat oudere dame na) erg lief voor me met mijn mk. Wel errug lastig dat ze zo beperkt echo-en..