Hoi meiden, Ik heb ffies een baalmomentje... Ronde 6, valt nog mee weet ik, maar het kriebelt zo... Daarnaast valt het in het niet bij het slechte nieuws van van de week. Afgelopen dinsdag, overdag lees je een bericht over 20 jarige student in groningen die uit het raam was gevallen, en gaat het langs me heen... s'middags werd ik gebeld door mijn vriend dat een bekende van ons is overleden, 20 jaar, in groningen en wordt dat nieuwsbericht dus absolute werkelijkheid. Zo vreselijk, vooral voor zijn ouders die we vaak spreken... Morgen of zaterdag gaan we naar de condeolance, zijn ouders hebben in de rouwkaart gevraagd om een herinnering van die jongen op papier.... wel heel mooi, maar zo moeilijk.. Daarnaast is vriendje voor zijn werk vanaf afgelopen dinsdag naar België, en hij komt morgen pas weer terug... Hij zat in de auto toen hij het hoorde en had het er moeilijk mee, ik thuis in mijn up, het enige wat je dan eigelijk wil is elkaar knuffelen en vasthouden maar dat ging dus niet... Halve avond lopen huilen en nog emotioneler geworden van alle mooie reacties op zijn hyves.... Slapen lukte dus echt niet, half 3 eindelijk in slaap gevallen en s ochtends weer vroeg wakker met dikke ogen en een zwaar hoofd... Gisteren was dus vooral doorkomen.. Savonds een hele zak chips leeggegeten, smaakte niet eens lekker...... Vandaag huishoudelijk dagje, maar schiet niet echt op.... Ik was ook nog eens vergeten om het zonnescherm op te halen, dus met alle regen vannacht is dat ook nog eens doorgezakt en middenin heeft de naad losgelaten dus nu soort van scheur van boven tot onder....bah, bah!! Wilde het ffies kwijt... Ik ben toe aan iets positiefs!!! X Lin
Wat balen Linnie! En gecondoleerd! Heel erg heftig als van die jonge mensen die midden in het leven staan zomaar overlijden.. Kan me goed voorstellen dat je toe bent aan positief nieuws. Hoop voor jullie dat jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan.. Zelf niet veel moeite gehad met zwanger worden (1x door de pil heen, nu in ronde 1 raak) dus kan niet met je 'meepraten', kan alleen maar voor je duimen. Als ik hier zo lees besef je des te meer hoe bijzonder het is om zo snel zwanger te worden, want zo vanzelfsprekend is het niet voor iedereen. Ik stuur wat positiviteit die kant op!
He getver Linnie, ook nier vandaag nog gecondoleerd. Raar is het, hè als dit soort dingen in ene toch in jouw vertrouwde omgeving kunnen gebeuren (en dus ook gebeuren). Veel sterkte. Marjah
Dag buurvrouw, Ik hoop dat net als bij de geboorte van Mar niet gelijk iedereen de vlag gaat uithangen. Toen bleek er ook rond dezelfde periode 5 kindjes te zijn geboren. Je moet maar dicht bij het kalverdijkelaantje kijken nog steeds op kalverdijk (hoofdweg). Hoop dat we dan ergens in maart de vlag mogen uithangen. Ik zat indd met Ties* in warmenhuizen. Leuke meiden hoor, maar omdat Ties* is overleden moest ik met Marley naar het ziekenhuis onder zware controle. Dit is me dusdanig goed bevallen dat ik liever naar het ziekenhuis ga. Ties* bleek al te tijdje dood te zijn ook tijdens een controle. Ze hebben mijn hartslag voor zijn hartslag aangezien. Ik verwijt ze niets hoor, ze kunnen er ook niets aan doen. Een fout maken is menselijk. Ik viel altijd onder controle van dr Rep, Akkerman, Hummel en post. Toen moest ineens naar een andere en die stond lijnrecht tegenover de rest. Ze vond dat ik niet meer elke 2 weken een echo moest krijgen (ik liep tegen de 30 weken aan de spannendste weken voor mij) en ineens moest ik dingen doen die ik nooit hoefde te doen. Ze was heel bot. Toen was ik vrij snel klaar met de vk. Heb aangegeven bij mijn gebruikelijke dr dat ik het een rare situatie vond en ze kon het voorstellen. Ik moest juist in deze periode onder zware controle blijven. (Ties* is overleden met 33 weken). Vandaar dat ik niet meer bij die vk wou. @linnie: jeetje meis wat een verhaal. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik stuur ff wat hsg jullie kant op. Goed vangen hoor !!!!
Hoi Cindy, Beetje late reactie, waarvoor sorry.. Heb ook je verhaal op de vlindersite gelezen.. Jeetje, jullie hebben heel wat meegemaakt zeg. Tuurlijk kunnen ze er bij de VK praktijk 'niets' aan doen, maar ik kan me voorstellen dat je vertrouwen wel geschaadt is..! Heftig hoor, dat je zelf al niet gerust bent en dat ze je dan toch met een vals positief verhaal weer naar huis sturen.. Over die dr. Akkerman etc.. zijn dat gyn in Mca? Wat naar dat ze zo aan je gevoel voorbij gingen! Goed dat je voet bij stuk houdt hoor..! Je moet ze daar (hele mca) af en toe ook wel aanpakken hihi.. En nu in verwachting van jullie 3e kindje! Gefeliciteerd. Gaat het goed, niet al te beroerd..? Ik zal kalverdijk goed volgen in maart! En de dikke buiken in de Deen.. ik pik je er wel uit.. Linnie, Pff.. jeetje. Zoiets gebeurt altijd bij anderen, kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken, zo dichtbij! Sterkte nog!
Hoi meiden hoe is het hier? Ben een tijdje niet geweest. Erg druk en moe. Mar zit in een huilfase. Lijkt wel of ze niet lekker in haar velletje zit (miss komen de tandjes door????) Nog 1.5 week en dan lekker op vakantie naar Ierland ff bijtanken. Ben er wel errug aan toe. @leonieke: je mag me best spotten hoor bij de Deen, kom er alleen niet zo vaak. Ik werk namelijk in de Mare (alkmaar) en vind het makkelijker om daar mijn boodschappen te doen. Onder werktijd natuurlijk haha. Maar mocht je een roze van binnen en van buiten fiat cinc. (vul de zelf maar aan ken het merk niet uit mn hoofd) dan is ikke dat. Of een duitse zwarte Kia dan is ikke dat ook of mijn vriend. Zwaai maar ofzo, want zoveel mensen ken ik hier niet dus weet gelijk dat jij het bent hahaha . Mocht dat niet lukken in maart moet je maar vlak bij het kalverdijkelaantje. Indd akkerman, etc zijn gyns in het MCA alleen Post niet meer . Nou meiden ben benieuwd, Jullie zijn wel heel stil, hoe het met jullie gaat.
cindy grapjas... een duitse zwarte kia op de kalverdijk... Nee dat is fijn! Daar rijden er wel wel 100 van in de zomer
Hihi, zwart idd wel maar roze moet toch wel lukken?! Meiden ik hier in spanning nog twee dagen tot NOD en geen idee wat het gaat worden.... Wat ook betekent dat ik nog geen ongi voel aankomen... We wachten af! Duim maar goed voor mij!! Gr. Linda
Heej meiden, Ik ben wakker geworden zonder ongesteld te zijn en een test van Predictor gedaan waarvan ik 95% zeker zeg dat hij negatief is... ..echter als je heeeeeeeeeeeeeeeel goed kijkt zie je iets heeeeeeeeeee lichts, maar echt bijna niet te zien..... meer een schaduw, en de eerste keer dat ik dat zei tegen vriendlief moest hij hard lachen en zei hij dat dat echt niet zo was. Even later ging hij m nogmaals van heel dichtbij bekijken en toen moest hij wel toegeven dat je wel ietsie pietsie zag.. Dit alles nog binnen de 20 min... Maar meiden we blijven nuchter en gaan ervan uit dat hij negatief is, mocht ik zaterdag nog niet ongi zijn dan doe ik mijn laatste test... GRRRR.......gr Linda
@linnie: ik begrijp uit je ticker dat het vals alarm was??? Jammer hoor. Maar wie wat bewaard heeft wat . Zwarte duitse Kia tja... zou hem ook niet anders kunnen beschrijven. Hou maar een roze auto in de gaten dan. Haha Hier de 20e naar het ziekenhuis geweest. Alles was toppie. Ben een week terug gezet, maar het hartje klopt. Van te voren erg zenuwachtig.