Hallo dames... Ik maak me wel zorgen... Ik heb een echo gehad gister waaruit blijkt dat ons kindje Best kleine kant is.. Ze kwamen met metingen op 26 weken uit.( zie banner) Mijn bloedsuiker is nu 4,9 Na 2 broodjes sochtens , 1 koekje , smiddags 4 broterhammen ( met Kaas ham komkommer knoflooksaus ) En gezellig zoals we hier zitten nog een appelflap en drop... Cola 4 glazen ... En 2 glazen water... Ik vond best apart dat mijn suiker dan 4,9 is... Ik heb behoorlijk snellast van een te lage bloedsuiker.. Maar kan dat iets met de baby te maken hebben ?? Ik word maandag gebelt... om een nieuwe echo te doen ... Met gyn erbij ..
bij iemand die geen diabetes heeft is dit een normale bloedsuiker Die van mij was namelijk bij de vorige controle ook 4.9 en had ook gewoon gegeten en gedronken. Normale bloedsuiker ligt tussen de 4 en 7 mmoll...
En zelfs ietsjes lager (bv 3.9 of 3.8) wordt nog niet gezien als een te lage bloedsuiker. Maar ik denk niet dat het daardoor komt dat je kindje 3 cm te klein is? Eigenlijk is je kindje toch maar 1 cm te klein aangezien ze tussen de 27 cm en 31 cm hoort te zitten?
Op de echo zagen ze dat onze.meid te klein is.. Maar mijn bloedsuiker was na al dat eten 4,9 Sochtends heb ik vaak last van een zweverig gevoel en duizelig...